Mednarodno priznani koreograf in baletni ustvarjalec Jean-Christophe Maillot je v svoji celoviti koreografski viziji pravljice o Pepelki, ki jo je prvič izvedel monaški Les Ballets de Monte-Carlo aprila 1999, odstranil odvečne plasti, ki so namenjene olepševanju dejstev. S tem je po navedbah SNG Maribor utrl pot pomenljivemu premisleku o tem, kako lahko ljudje, ki preminejo, pomembno začrtajo življenjsko pot tistih, ki ostanejo.
Maillot je partituro Sergeja Prokofjeva, ki je nastala v svinčenem času sovjetskega totalitarizma, povsem prilagodil lastni koreografski poetiki, ki se izmika stereotipni bipolarnosti klasičnega in sodobnega baleta.
Umetniški direktor mariborskega Baleta Edward Clug meni, da bo s tem prišla do izraza vsa veličina mariborskega baletnega ansambla. Poleg Tijuane Križman Hudernik v vlogi Pepelke bodo med drugim nastopili Ionut Dinita kot Princ, Catarina de Meneses kot Vila, Anton Bogov kot Oče, Asami Nakashima kot Mačeha ter Tetiana Svetlična in Evgenija Koškina kot Sestri.
Scenografijo podpisuje Ernesto Pignon-Ernest, kostumografijo Jerome Kaplan, oblikovanje luči Dominique Drillot.
Maillotova verzija Pepelke se je slovenski javnosti v izvedbi Baleta iz Monte Carla predstavila novembra 2005 v Cankarjevem domu.