"Gre za magistrski projekt režiserke Tjaše Černigoj. Kot druge predstave pri nas se ukvarja z neko meta gledališko temo in gledališčem kot takim, ker so ustvarjalci gledališki ustvarjalci. Jemljejo iz motivov Petronijevega Satirikona, to je antični roman, kjer mladi protagonist išče svoje mesto v svetu oziroma družbi. Oni pa s svojimi avtorskimi pristopi iščejo svoje mesto pod soncem znotraj gledališča in družbe nasploh," je na nedavni novinarski konferenci pojasnila producentka Intimnega odra Nika Bezeljak.
Satirikonijada je magistrska uprizoritev Tjaše Črnigoj v okviru drugostopenjskega magistrskega programa Gledališka in radijska režija na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo (AGRFT). "To delo me je pritegnilo, ker govori o mladem moškem, ki potuje skozi antični Rim, in imaš občutek, da se mu življenje kar zgodi. To je odprlo vprašanja tudi zame, ali se nam življenje kar zgodi, smo pri tem svobodni in tako naprej," je dejala režiserka.
Kot še dodajajo ustvarjalci predstave, nas Satirikonijada pelje skozi najnižje plasti družbe; "skozi resničnost, ki je kaotična, iluzorična in razpršena; resničnost, v kateri največ veljajo denar, videz in moč".
"Predstava Satirikonijada je nekakšen iniciacijski karneval za vse Enklopije tega sveta, praznovanje za vse manj iznajdljive, zabava za manj priljubljene, na kateri igralci, performerji in umetniki po motivih Satirikona uprizarjajo miljeje satirikonske resničnosti, ki jim nikdar niso zmogli pripadati," so izpostavili.
Tjaša Črnigoj je študirala filozofijo in primerjalno književnost na Filozofski fakulteti v Ljubljani, nato pa presedlala na študij gledališke režije na AGRFT. Mlada režiserka je nase opozorila z režijo diplomskega dela Kaligula, ki jo je "desidentska skupina" AGRFT uprizorila na več prizoriščih v Ljubljani. Z delom Gilgalovanje, nastalem v Gledališču Glej po motivih Epa o Gilgamešu, je uvrščena v tekmovalni program letošnjega Festivala Borštnikovo srečanje.