Cilj je bil narediti predstavo, ki je v osnovi namenjena temu, da postavi igralca na goli oder in ga izrabi do zadnje kapljice znoja. "Izhodiščna ideja je bila, da midva delava skupaj predstavo. Da skupaj ustvarjava in raziskujeva. Kot pri prvi predstavi je osnovna tema ambicija in to ostaja tudi pri drugi," je na današnji novinarski konferenci v GT22 povedal Kaurin.
Na odru sta sama, brez rekvizitov, in tudi delata vse sama, od pobiranja vstopnic, postavljanja stolov in usmerjanja luči. "Samo midva in besedilo," je povzel Kaurin. "In seveda gledalci," je dodal Weis. "Vsak gledalec je pomemben. Za nobenega nama ni vseeno," je še povedal.
Doseči jih želita z "brutalno" iskrenostjo, neposrednostjo, humorjem, duhovitostjo. "S tem, da se ne jemljeva preveč resno. Zelo resno jemljeva to, kar delava, a tega ne mistificirava. Delava z iskrenostjo, ki prihaja iz sebe in je namenjena nekomu drugemu," je pojasnil Kaurin. "Vedno začenjava pri sebi, da potem lahko obrneva stvari na ven. To je tista stična točka, kjer se ljudje prepoznajo," je dodal Weis.
"Vse, kar imata, vse, kar jima preostane na poti do triumfa, sta onadva, z ramo ob rami. Praznina, luč in dva igralca. Heroja. Oba sta glavna junaka. Oba se borita za svoje mesto pred publiko, izbira sredstev ni vprašanje. Brezkompromisno, preko vseh ovir do vrhunske stvaritve, mojstrovine, remek dela," so zapisali v društvu Moment, ki je poleg zavoda En-knap producent projekta.
Dramaturginja je Katarina Stegnar, avtor videa Boris Bezić, avtorica glasbe in korepetitorka Lea Čehovin ter avtorica fotografij Nada Žgank.
Predhodnica, predstava Heroj 2.0, uprizorjena v ljubljanskih Španskih borcih, je uvrščena v tekmovalni program 53. Festivala Borštnikovega srečanja, kar si avtorja štejeta v posebno čast. "To je za vse nas velika stvar. Da se takšne projekte, torej projekte z neodvisne scene, prepozna tudi na tej, nacionalni ravni," je povedal Weis.
Uroš Kaurin (1985) je študij igre končal leta 2009. V slovenskem gledališkem in plesnem prostoru se je začel udejstvovati že kot študent. Trenutno je član ansambla Slovenska mladinskega gledališča, še vedno pa deluje tudi na neinstitucionalni sceni. V tandemu z Weisom sta ustvarila že predstavo Heroj 1.0. Med leti 2010 in 2012 je vodil mednarodni festival neodvisnega gledališča Prestopi. Nastopil je tudi v mladinskem filmu Gremo mi po svoje v režiji Mihe Hočevarja. Leta 2010 je na Borštnikovem srečanju v Mariboru prejel nagrado za mladega igralca in skupaj s kolegi nagrado za izjemno kolektivno stvaritev v predstavi Preklet naj bo izdajalec svoje domovine v režiji Oliverja Frljića.
Vito Weis (1986) je študij igre končal leta 2010. Poleg igre se je dodatno izobraževal na področju sodobnega plesa v Plesnem teatru Ljubljana. Deluje na področju dramskega gledališča, plesa, fizičnega gledališča in sodobne scenske umetnosti. Je tudi soavtor različnih predstav. Na 50. Borštnikovem srečanju je prejel nagrado za mladega igralca, kasneje še igralsko nagrado zlati lev v Umagu.