"Vsi smo muzejska inventura. Mi ne samo, da smo umetnost, mi dihamo umetnost. Dihanje pa je izmenjava kisika in ogljikovega dioksida. Gre za daj-dam proces. Za ponudbo in povpraševanje. Trdimo torej lahko, da je dihanje propaganda kapitalizma," je ob predstavi zapisal Miha Bezeljak.
Med drugim se sprašuje, kako lahko osebni problemi in stališča umetnika brez prostora za dialog postanejo odrski znaki, ki vseeno nagovarjajo. Kako ti znaki med sabo komunicirajo? Kaj sporočajo?
Igralec raziskuje, ali je mogoče z enosmerno hermetično komunikacijo vzpostaviti dialog z občinstvom. "Jaz sem se odločil, kot sem se odločil. Zdaj je, kar je ... Treba je stat' za svojimi odločitvami. Če si se odločil it' gor, moraš it' najprej dol. In obratno, najprej moraš it' gor, da lahko greš dol," je navedel.
Ekipa soustvarjalcev je z vajami začela v začetku leta, a se gradivo za obdelavo po navedbah Momenta nabira že od začetka človeštva, od začetka človekovega kreativnega ustvarjanja.
Pomembno vlogo pri ustvarjanju je "kot zunanje oko in glavna ozemljitev" odigrala Barbara Jamšek, za delovanje sinaptičnih povezav in oblikovanje svetlobe skrbi Andrej Firm, kostumografka je Katarina Šavs.