"Ples nastaja v raznoraznih okoliščinah. In sodobni ples je tako široko polje, da dopušča dovolj ustvarjalne svobode, s tem pa prepletanje s plesnimi izrazi, ki se rojevajo na samem robu družbe, na ulici - v kulturnem 'undergroundu' prenaseljenih urbanih območij," je v uvodu k letošnji izdaji razmišljal Farič.
Prav na robu se po njegovih besedah "rojeva nova govorica telesa, ki je bila sprva domena redkih, potem je dodobra zaznamovala popularno kulturo in se s pomočjo mlajših generacij umetnikov zlila s sodobnim plesom, ki se je že začel izgubljati v prevladi akademskih razprav nad bistvom - občutljivim in osupljivim telesom". Dodal je, da so omenjeni plesalci s pomočjo hip-hopa izumili "novo telo, v občutenju, gibu in idejah, ki nenehno presenečajo".
Po poznopopoldanskem plesnem spopadu bo danes na sporedu festivala v organizaciji zavoda Flota predstava Nočna iluzija koreografa Antona Lachkyja, v kateri šest plesalcev ustvari šest likov v nadrealističnem svetu odmaknjenega naselja, v katerem so edini prebivalci. Za vrhunec otvoritvenega dne pa bo poskrbela predstava Sinestezija po konceptu, koreografiji in izvedbi španske plesne skupine Iron Skulls.
Na festival se vrača dvojec Ejlijen ekspres, ki ga sestavljata Žigan Krajnčan in Gašper Kunšek. "Njuni telesi in ples se nenehno spreminjata, kot neki nezemeljski organizem. Njun ples je brez dvoma najprimernejši opis našega časa," je zapisal Farič. Med gostujočimi skupinami bodo tudi francoski Soul City, ki bo s predstavo Molitev za molitvijo v soboto sklenil festival.
Program bo popestrilo predavanje Andreja Srakarja na temo Obrobje in kultura: Kruta dejstva, ki mu bo sledila razprava, v programu Odprti oder bodo med drugim predstavljene plesne miniaturke mladih plesalcev, nastale v sklopu Opusa 1, na sporedu bosta še dva plesna laboratorija komunikacije.