Delo pripoveduje o potovanju operne dive v Južno Ameriko, da bi našla svojega dolgo izgubljenega ljubimca, lovca na metulje, ki je izginil v džungli. Za oder Meta jo je režirala Mary Zimmerman.
Režiserka je izrazila prepričanje, da ima opera rada tradicijo in da njeni oboževalci dajejo prednost klasiki. A po njeni oceni je dobro imeti tudi nova dela, ki jih občinstvo še ne pozna in bi jih lahko spoznalo.
Libreto je napisala Marcela Fuentes-Berain, ki je tudi Mehičanka in je študirala pri priljubljenem pionirju magičnega realizma, Gabrielu Garcii Marquezu.
"Opera je razmeroma nova, vendar ima elemente romantike," je povedala Zimmerman ter dodala, da je melodična, razkošna in zveni kot Puccini.
Vsebinsko se osredotoča tudi na večno dilemo med kariero in ljubeznijo, s tremi tipi žensk, ki plujejo na ladji El Dorado sredi bujne vegetacije in bogate favne. Ob divi, ki je dosegla slavo, a žrtvovala ljubezen, tematizira še novinarko, ki piše biografijo operne zvezde in ne želi, da bi ljubezen preusmerila njeno pot, ter žensko, ki se je zapletla v prepir z ljubimcem. Toda silovita nevihta obrne ladjo in z njo nekoč neomajna načela njenih potnikov.
Vlogo protagonistke je v Metu prevzela sopranistka Aylin Perez, hči mehiških priseljencev, v pevski zasedbi pa so tudi sicer dobro zastopani Latinoameričani: novinarko upodablja Gabriella Reyes, hči priseljencev iz Nikaragve, vlogi imata tudi španska mezzosopranistka Nancy Fabiola Herrera in gvatemalski tenorist Mario Chang. Riccardo Hernandez, ki se je rodil na Kubi in odraščal v Buenos Airesu, pa je oblikoval scenografijo.
Florencia en el Amazonas je tretja opera v španščini, ki so jo doslej uprizorili v Metu. Nazadnje so leta 1926 na oder postavili opero La vida breve Manuela de Falle, deset let pred tem pa opero Goyescas prav tako španskega skladatelja Enriqueja Granadosa.