Pričujoča številka Maske uvodoma prinaša portret umetnika Mateja Filipčiča, kjer Primož Jesenko oriše režijsko-dramaturške koncepte njegovih osmih odrskih postavitev (in drugih umetniških del), ki so nastale v letih 2000 do danes. Nadalje se dramaturginja Irena Štaudohar osredotoči na svoja ustvarjalna sodelovanja s Filipčičem in na to, kako so nastajale predstave, medtem ko se Sonja Dular posveti Filipčičevemu projektu Melanholični croquis, nastalem po motivih novele Smrt v Benetkah Thomasa Manna in istoimenskega filma Luchnina Viscontija ter razstavi gledališkega objekta Razpoka v kozmičnem jajcu. Temat Feministke pod reflektorji prinaša intervju Tee Hvala z londonsko performerko, pisko, kuratorko in urednico Bjørk Grue Lidin, ki spregovori o razliki med politično umetnostjo in estetizacijo politike ter o radikalno feministični in uredniški politiki kolektiva HYSTERIA. Besedilo Alenke Spacal obravnava transspolni performans berlinske umetnice Bridge Markland z naslovom bridgeland zwei (1996), Jennie Kline pa se osredotoči na singapurski festival performansa Future of the Imagination, ki že od leta 2003 vztrajno podpira prizadevanja te države v jugovzhodni Aziji, da bi svetu pokazala svojo odprtost, med drugim s tem, da je tistega leta ukinila prepoved performansa. V sklopu O spanju in sanjanju se Tomaž Krpič uvodoma osredotoči na specifiko t. i. spalnega performansa, Mala Kline pa v nadaljevanju razpravlja o možnosti alternativnih načinov sobivanja na osnovi primera trajaočega performansa Hostel za sanje CII (Dream Hostel CII), ki je raziskoval pojem communitas z uprizoritveno uporabo prakse skupnega sanjanja. Rubrika Kritika brez pridevnikov prinaša prispevek Mitje Bravharja s festivala sodobnega plesa v Ramali, ki je palestinsko družbo pred enajstimi leti prvič seznanil s sodobnim plesom, Nenad Jelesijević pa ocenjuje predstavo Rokova modrina Boštjana Videmška, v režiji Matjaža Pograjca in produkciji Slovenskega mladinskega gledališča. Predzadnjo številko Maske v uredništvu Amelie Kraigher – poslavlja se z zahvalnim uvodnikom – sklepata knjižni recenziji Thomasa Irmerja in Tine Malič.
Maska, 11. 9. 2018
Maska v septembru z novo številko revije
:
:
Maska,
8. 4. 2010
Maska še naprej razkriva sodobno scensko umetnost
Maska,
30. 10. 2012
Izšla nova številka Maske
Maska Zavod,
9. 11. 2010
Ali bi vrtnica drugače dišala, če bi ji ime bilo Janez Janša?