Maska se je skozi 27 kontinuiranih let delovanja uveljavila na področju interdisciplinarne produkcije in povezovanja različnih znanj, ki nudi avtonomijo premisleku in umetniškemu ustvarjanju. "V času sprevrženega učinka množičnega komuniciranja, ponovnega vzpona koncepta 'kri in grudovstvo', konzervativizma ter političnih premikov, ki močno vplivajo na polje umetnosti in kulture, je še toliko bolj pomembno razpirati prostor teoretskemu diskurzu, kritični refleksiji in prevpraševanju substancialnosti družbe in umetnosti," poudarjajo pri Maski.
V zadnjih letih so pri Maski svoje produkcije uresničevali tudi v prostoru sodobne umetnosti Nova pošta, ki ga programsko vodijo s Slovenskim mladinskim gledališčem. Letos bodo na Novi pošti predstavili nov projekt prodorne režiserke mlajše generacije Nine Rajić Kranjac. Ta je svoj Solo napovedala z naslednjimi besedami: "Če po navadi snujem kot projektator dogodka, bom tokrat morala biti tudi nosilka."
Načrtujejo še mednarodno gostovanje kolektiva Peng, eksplozivne skupine umetnikov, aktivistov, hekerjev in znanstvenikov iz Berlina s štiridnevno delavnico. Na Novi pošti bodo na programu še najbolj zanimive predstave prejšnjih sezon ter nadaljevanje Seminarja sodobnih scenskih umetnosti.
Pripravljajo tudi Festival performansa, za katerega se je kuratorski dvojec Urška Brodar in Katarina Stegnar odločil v središče postaviti žensko in silovit vzpon patriarhalizma. K sodelovanju sta povabili pet performerk Tajči Čekado, Meto Grgurevič, Oljo Grubić, Betino Habjanič ter Barbaro Kukovec in jih združili pod tematskim vodilom Naravna ženska.
Po lanskoletni praznični izdaji treh 200. številk bo tokratni letnik revije scenskih umetnosti Maska postregel najprej s številko s kulturnopolitičnimi vsebinami, sledila ji bo številka, v kateri bodo avtorji prevpraševali skupno pisanje in mišljenje v dvojicah, tretja pa se bo lotila sodobne bolezni - depresije v tesni povezavi s produkcijo umetnosti.
V založbi Maske pa izhajajo dela pronicljivih mislecev in preučevalcev sodobnega časa. Z novima izdajama se v 2021 vračata Marc Auge s Hvalnico kolesu ter Bojana Kunst z Mikropolitikami skrbi: prepletenost umetnosti in življenja. Prvič pa bosta v slovenskem prevodu izšli delo filozofa in publicista Marka Fischerja Kapitalistični realizem. Ali ni alternative?, ter profesorja za gledališče in uprizoritvene umetnosti Branislava Jakovljevića Učinki odtujitve: Performans in samoupravljanje v Jugoslaviji 1945-1991. Pri Maski napovedujejo še izid knjige Partizanski protiarhiv: O umetniških in spominskih prelomih jugoslovanskega NOB Gala Kirna ter znanstvene monografije več avtorjev O oblasti v arhitekturi.
Od vodenja Zavoda Maska se je sicer z letošnjim letom poslovil dolgoletni direktor in umetniški vodja Janez Janša, ki je, kot so zapisali v zavodu, "zagotovo najbolj zaslužen, ne le da je Maska obstala, temveč, da se je s poglobljeno in drzno obravnavo družbeno-političnih aktualnosti tako na polju umetnosti kot teorije zapisala na mednarodni zemljevid". Na njegovo mesto stopa Alja Lobnik, publicistka in kritičarka, med drugim sourednica revije Maska ter spletnega portala Neodvisni.