Oblikovalski kolektiv vodijo Mina Fina, Damjan Ilić in Ivian Kan Mujezinović. Kot so zapisali, ne delujejo kot hierarhično zasnovano podjetje ali agencija. "Še najustrezneje bi ga opisali kot vez, ki skupaj drži tri prijatelje z istim poklicem, ki so se ujeli po človeški in estetski plati ter začeli delati v istem prostoru, kjer drug drugega vedno lahko prosijo za mnenje ali pomoč. Ob tem smo obdržali vsak svoje projekte, delali pa tudi v dvojicah ali, kar je čedalje pogosteje, vsi skupaj," so pojasnili.
"Imeli smo podobna zanimanja, tudi estetsko smo se ujeli, najbolj pa smo se ujeli v razmišljanju, kako delati. Strinjali smo se, da želimo delati ena na ena in tudi pri večjih projektih ohraniti tak odnos, kot da bi delali z enim samim človekom," so dodali.
V utemeljitvi nagrade Prešernovega sklada je zapisano, da je kolektiv v zadnjih letih delovanja "z vztrajnim ukvarjanjem z naročniki na področju kulture uspel ustvariti poseben in zelo izrazit oblikovalski opus, ki ga odlikujejo izjemna inventivnost, sporočilna jasnost in obenem koherentnost".
Kot še piše, je pri delovanju Grupe Ee očitna tudi sposobnost, da z naročniki uspejo ustvariti "intenzivno in projektno usmerjeno komunikacijo, ki ni namenjena sama sebi, temveč raziskavi in razumevanju, nato pa odkritju in iznajdbi najboljšega možnega koncepta".
Člani kolektiva pojasnjujejo, da je bila ravno želja po odprti komunikaciji z naročniki poleg zavezanosti kulturi in stremljenja k čim višji kakovosti tista, ki jih je pravzaprav povezala v Grupo Ee.
"Kot prvo, razumevanje poslanstva naših naročnikov, kar pomeni tudi raziskovalni del in oblikovanje z eklektičnim pristopom, ki nam omogoča progresivne avtorske rešitve ob sočasnem upoštevanju zgodovine naročnika. Imamo srečo, da nam uspe vzpostaviti dobro komunikacijo in zaupanje skozi čas. Večinoma se naši projekti nekako dotikajo družbene kritike, ki se na srečo bolj ali manj ujema z našim nazorom in jo izražamo skozi oblikovanje. To kritično motrenje družbe se nam zdi zelo pomembno," so dodali.
Grupa Ee med drugim ustvarja za Slovensko mladinsko gledališče, Gledališče Glej, Mednarodni grafični likovni center, Hannover Kunstverein, Muzej za arhitekturo in oblikovanje, Teden slovenske drame, Gibanico - Bienale slovenske sodobne plesne umetnosti in festival Steirischer Herbst - Štajerska jesen v Gradcu.
O sodelovanju s slednjim so pojasnili, da je bil s prihodom nove umetniške direktorice Ekaterine Degot razpisan vabljeni natečaj za prenovo podobe ter da je bil kljub izredno močni, mednarodno uveljavljeni konkurenci njihov predlog najbolj prepričljiv. Najprej so prevzeli oblikovanje celostne podobe Štajerske jeseni kot institucije, od tedaj pa podoba služi kot temelj in rdeča nit celostnih podob vseh nadaljnjih izvedb festivala. "Ravno zato je videz promocijskih vsebin vselej tako koherenten, pa čeprav svoje delo vsako leto prilagajamo novi temi festivala. Skoraj takoj, ko se konča zadnja edicija festivala, že začnemo delati za naslednje leto," so pojasnili.
Dobro narejen izdelek se ne konča pri oblikovanju, pomembna je tudi izbira tiskarne. V Grupi Ee imajo tri načine, kako jo izberejo. Že utečeno je njihovo sodelovanje s samostojnim tiskarjem Stanetom Peklajem, s katerim zelo radi sodelujejo in lahko skupaj eksperimentirajo ter se pri tem tudi veliko naučijo.
Ker v Sloveniji ni zares izbire pri tiskarnah, saj jih je veliko prenehalo delovati, se naslanjajo predvsem na tiste, s katerimi so že delali in imajo z njimi dobre izkušnje. Tretja možnost pa je tiskarna, ki jo predlaga naročnik, so pojasnili. Ob tem dodajajo, da v tujini založniki delajo z zelo kakovostnimi tiskarnami, a delo poteka na daljavo. "Rezultati so vrhunski, a vendarle je nek užitek, ko si v tiskarni in zavohaš sveže stiskano barvo," so sklenili.