Včasih sem malo čudna in kakšen dan drugačna, včasih si to samo želim ... Tako me vidijo drugi, a v resnici sem samo to, kar sem ...
Zazrimo se kdaj v ogledalo in mogoče bomo ugotovili, da smo tisti drugi pravzaprav mi sami.
Kaj je tisto, kar nekoga označi za drugačnega ali za čudnega? Ponavadi ta oznaka nosi s sabo negativni predznak, meni pa drugačnost predstavlja nekaj zanimivega, privlačnega, nekaj, kar izstopa iz sivine povprečja, preizkuša svet zunaj običajnih meja. Drugačnost kot sončni žarek, ki prebije meglo. Kaj pa je pravzaprav normalno? In kdo to določa? Naši lastni strahovi in frustracije?
V knjigi je Drugačen odmaknjen na vrh vetrovnega griča. Ne zna se igrati kot drugi, stvari vidi drugače kot drugi, zato mu drugi jasno sporočajo, da ne spada k njim, da je drugačen (diskriminacija na osnovi videza, jezika, kulturnih navad …). Getoizacija? Saj je v resničnem življenju ponavadi res tako. Ne slepimo se. Drugačne so vedno izločali iz družbe, jih zapirali v stare gradove na obrobju, pa najsi je šlo za vedenjsko motene, tiste z motnjami v razvoju ali psihično bolne. (M. Kunšič)
***
Maja Kunšič
Maja Kunšič je po končanem študiju socialne pedagogike svoje izobraževanje nadaljevala v Lutkovno-gledališkem studiu in kmalu po zaključku šolanja začela delati v LGL, od leta 2004 pa je stalna članica ansambla. Preizkusila se je v številnih vlogah, Vsi drugačni, vsi čudni pa je njen prvi solo avtorski projekt.
Iztok Bobić
Iztok Bobić je po končani srednji šoli v Novi Gorici nadaljeval študij na Visoki šoli za risanje in slikanje v Ljubljani, kjer je leta 2002 diplomiral pri prof. Darku Slavcu. Sodeloval je na skupinskih razstavah ter na likovnih delavnicah in kolonijah. Ukvarja se s slikarstvom, lutkarstvom, scensko poslikavo in scenografijo. Zaposlen v Lutkovnem gledališču Ljubljana kot izdelovalec lutk. Živi in ustvarja v Ljubljani.
Zoran Srdić
Zoran Srdić je diplomirani slikar, zaposlen v ateljeju LGL, kjer je sodeloval pri izdelavi več kot 40 predstav. Dodatno se je izpopolnjeval na Češkem –pri Mireku Trejtnarju, vodjem KID Praha, na lutkarski delavnici z Gavinom Gloverjem iz Faulty Optic na Mednarodnem inštitutu za lutkarijo v Charleville Mezieres ter na delavnici animacije z Branetom Vižintinom. Vpliv lutkovne tehnologije, ter performativnih vključkov je viden tudi pri njegovih samostojnih oz. skupinskih razstavah.
Tomaž Grom
Kontrabasist Tomaž Grom se umešča v glasbeni milje, ki izraznost črpa iz akustičnih in digitalno procesiranih zvokov. V najrazličnejših zasedbah raziskuje razširjene tehnike igranja kontrabasa v kombinaciji z elektroniko. Usmerja glasbene delavnice o prosti improvizaciji, ter sodeluje s številnimi evropskimi glasbeniki. Ustvaril je avtorsko glasbo za več gledaliških, plesnih in lutkovnih predstav. Je tudi umetniški vodja Zavoda Sploh, ki se ukvarja s produkcijo glasbenih in uprizoritvenih umetnosti ter z izobraževanjem in založništvom.
Natalija Sultanova
Natalija Sultanova se je rodila v ZSSR. Leta 1986 je bila sprejeta na Državno šolo za cirkuško in gledališko umetnost v Moskvi in 1990 diplomirala na smeri klovnada, gledališka igra in ples ter umetniška beseda. Bila je zaposlena v Državnem cirkusu v Moskvi, obenem pa je sodelovala tudi v gledališču in pri filmu.Leta 1993 je prišla v Slovenijo, kjer je soustanoviteljica in članica Zavoda Buffetto.
LGL, 19. 1. 2012
Drugačnost kot sončni žarek, ki prebije meglo
:
:
Povezani dogodki
LGL,
2. 6. 2011
Natečaj za dramsko besedilo, namenjeno mladim
LGL,
8. 9. 2011
Lailin dnevnik
LGL,
3. 2. 2011
Danes na Bobrih: Bobek in barčica