Uprizoritve gledališke sezone 2019/2020 je ocenjevala komisija, ki so jo sestavljale novinarka Dnevnika Maja Šučur (predsednica), prevajalka Tina Mahkota in predstavnica gledalcev Marija Leskovar. Dnevnikova komisija je soglasno odločila, da letošnjo Dnevnikovo nagrado za izjemen umetniški dosežek podeli dramskemu igralcu MGL Mateju Pucu, in sicer za vrhunsko igralsko interpretacijo v drami Sedem dni.
Dnevnikovo nagrado je Mateju Pucu s krajšim govorom in obrazložitvijo slavnostno izročila predsednica Dnevnikove komisije Maja Šučur.
Matej Puc prejme priznanje za vrhunsko igralsko interpretacijo v drami Sedem dni, ki je na odru Mestnega gledališča ljubljanskega zaživela v režiji Žige Divjaka in dramaturgiji Katarine Morano, ki sta sicer tudi avtorja besedila. Na uvodni premieri pretekle sezone je Matej Puc pokazal vse dimenzije svojega igralskega mojstrstva, ki se še bolj kot v znanju in odrskih izkušnjah napaja v njegovi neusahljivi želji po igri. Potreboval je zgolj tri prizore, da je gledalcu predal svoje razumevanje branja igralske vloge in tolmačenja vloge gledališča v življenju vsakega od nas, njegova umetniška sinteza pa je v preteklem ustvarjalnem letu – in to ne le na tem odru – ostala nepresežena.
Kot lik Rada je v maskoti gospe kokoši s slamnikom in jajci potrpežljivo lovil ravnotežje med tragiko in komiko, da bi pomagal opozoriti na sistemsko izkoriščanje delavcev v sodobnem kapitalizmu; v vlogi moža in očeta je robato in nežno obenem zdržal pritisk nemoči, ki ga ponujajo najintimnejše ljubezenske in družinske nezgode; kot Človek, ki se ne sme ustaviti, pa je s silovitim razponom čustev upodobil nevrotičnega mladega kreativca, ki mu teža delovnih in življenjskih pričakovanj preveč pritiska na prsi, da bi še zmogel vdih za spremembo. Ob njegovem eruptivnem monologu je sapo vzelo tudi gledalcu; ta se v gledališču tokrat ni znašel, da bi vsaj malo pozabil na breme lastnega vsakdanjika. Zaradi igralske bravuroznosti Mateja Puca ga je lahko s kom tudi delil.