Mojstra plesne fotografije, Nada Žgank in Miha Fras, že vrsto let poskušata nemogoče – ujeti gibanje. A vendarle cilj njunega tehnično zahtevnega početja ni le zamrzniti trenutek ali zgolj dokumentirati dogajanje na slovenskih odrih. Kot zvesta spremljevalca plesno-gledališke produkcije pri nas sta na lovu za presenetljivimi emocijami, nepredvidljivimi trenutki ..., ki jih s prepletom giba, igre, kostumov, luči in scenografije skušata interpretirati v povsem samosvoje videnje. Tako postaneta interpreta – soplesalca, kot se je izrazil gledališki kritik Rok Vevar –, ki ljubiteljem plesa in častilcem fotografije poleg lastnega občutenja razgrinjata še tiste drobce dogajanja na odru, ki se zgodijo tik pred ali takoj zatem. In ravno v takšnih trenutkih dobijo njune fotografije največ ustvarjalnega naboja. Njuna razstava naslovljena Kot da nihče ne gleda I. pred gledalce postavlja izbor njunega obsežnega fotografskega opusa. (Lora Power)