Koreografinja, plesalka, filozofinja in plesna pedagoginja Mala Kline, ki že več let živi in ustvarja hkrati v Sloveniji in Belgiji, je eno najprepoznavnejših koreografskih imen svoje generacije. Izvrstna plesalka in performerka z obsežnim koreografskim opusom in metodološko natančno razvito plesno prakso ima za sabo izjemno plodno in mednarodno prepoznavno plesno pot, saj je v profesionalno polje sodobnega plesa vstopila že pri sedemnajstih letih. Njeno samostojno koreografsko delo vse od začetkov izhaja iz gradnje nenavadnih odrskih podob, ki nikoli ne preidejo na raven razvidnega in nedvoumno strukturiranega odrskega znaka, ampak prej ustvarjajo specifična, pomensko pretočna in potentna ozračja, sestavljena iz konsistentnih in metodološko natančno organiziranih koreografskih organizmov.
»Njeno umetniško in teoretsko delo izvira iz prakse sanjanja. Sanjanje je izkustvena metoda, s katero telo razvije svoj gibalni tok iz čutnih podatkov, tako da slednje ves čas pretvarja v podobe. Na osnovi prakse Saphire™ je Mala Kline razvila ustvarjalno in performativno prakso navzočanja, načina, s katerim se gibajoče telo razpre volji vznikajočih podob in njihovim afektivnim in pretvorbenim silam, da bi se tako ustvaril in razširil spekter gibalnega jezika med oblikovanjem telesnih dejanj v času. Dejavno sanjanje pa je sistem plesne improvizacije in neposrednega komponiranja, ki se v različnih skupinskih konstelacijah ukvarja s sanjami v budnosti in spanju, da bi se skoznje in z njimi ustvarjalcem razprostrl gibalni jezik, njegova logika in hkrati možni kompozicijski principi. Ti dve praksi Mala Kline uči po vsej Evropi. Prakso Saphire™ uporablja tudi pri pouku in mentoriranju umetnic in umetnikov, raziskovalk in raziskovalcev, podjetnic in podjetnikov in drugih ustvarjalcev različnih poklicnih profilov, da bi jim zagotovila osebno rast, osredotočenost in neobičajne načine ustvarjanja.«
Mala Kline se v predstavi Song posveča ljubezenskim temam, saj pravi, da je Song »ljubezenska pesem, ki jo pišemo v vsakem izjavljanju«. V svojem spremnem besedilu k predstavi med drugim zapiše: »Jezik je eden/ telo je eno/ življenje je eno/ en dotik/ en poljub/ en dih/ samo en/ samo ti/ samo jaz/ samo on/ samo moja ljubezen/ moja golobica/ samo ena/ samo …« Predstava Song bo imela na CoFestivalu slovensko premiero.