Kot izhodišče za dvodelni solo performans si je Maša Kagao Knez postavila izkušnjo zunanjosti in (ne)pripadanja ter principe dvojnosti in identitete, ter k sodelovanju povabila koreografinjo Rosano Hribar (Slovenija) in koreografa Filiberta Tologo (Burkina Faso), da iz različnih perspektiv razvijeta gibalni material, ki ga vsebuje eno telo, telo plesalke Maše Kagao Knez.
In če je prvi del »gibalne raziskave« potekal pod naslovom »Rojena zunaj svoje vasi« (koreografija: Rosana Hribar), je drugi del, narejen s časovnim zamikom dobrega leta, naslovljen z letnico 1978 (koreografija: Filibert Tologo). Oba dela kljub svoji dvojni naravi (in ravno zaradi nje) ter dveh različnih uprizoritvenih jezikov sestavljata celoto, ki jo sestavlja človek s svojim dvojnim principom delovanja (dobro, slabo), umeščanja (prostor, čas) in pojmovanja (moško, žensko).
Plesni teater Ljubljana,
KUD Baobab
Sezona 2011/2012
:
:
21. 12. 2011,
Plesni teater Ljubljana
21. 12. 2011, KUD Baobab
21. 12. 2011, KUD Baobab
Koreografija: Filibert Tologo
- Avtorska glasba: Damir Mazrek in Andrej Hrvatin
- Dramaturgija: Andreja Kopač
- V sodelovanju z glasbeniki projekta World Hapiness Orchestra:
- Kandia Kouyate - kora,
- Basita Dao - glas
- Sory Diabaté - balafon
- Yakouba Dembelé – flavta
Nastopa:
- Maša Kagao Knez