Plesno-glasbeni performans.
Kako izraziti idejo niča preko petja, plesa, govora, performansa in s prepletom vsega skupaj? Raziskovalno vprašanje, ki si ga je Krajnčan zastavil v svojem soloprojektu, premierno izvedenim v Mestnem muzeju, v Cukrarni kot novem mestu Zlitja dobi drugačne odtenke, hkrati pa sledi izhodiščni ideji.
Od kod pride ideja, ton, gib, beseda, misel? Beseda, ki najbolj opisuje izvor stvaritve/ ustvarjanja, je Nič. »Vse, kar poskušam, je izraziti lastno vizijo celostne umetnine skozi enega samega človeka – in ideji dati gib in glas,« zapiše Žigan Kranjčan in dodaja: »To, kdo sem in kar sem, me ne definira. To, kar sem, ni to, kar hočem postati. Rad bi šel tja, kjer še nikoli nisem bil. Sprašujem se, če me bo Nič kadarkoli našel. Nič ni, kar bi mogel vedeti ali narediti, ker Nič je edina stvar, o kateri me ni strah govoriti. Nič ne more iti narobe razen Nič.«
Žigan Krajnčan (1995) kot koreograf in/ali svetovalec za gib pogosto sodeluje s priznanimi režiserji, kot avtonomni ustvarjalec pa se leta 2016 umetniško poveže z Gašperjem Kunškom, vodjem šole gibanja Urbana Scena. Z Alien Express in Chorus še vedno (nagrajeno) navdušujeta občinstvo ZDA, Kitajske in Evrope.