"Partitura Igorja Stravinskega je v moderni zgodovini baleta in sodobnega plesa postala najpogosteje rabljena glasbena predloga za koreografske naloge. A hkrati je koreografom enak izziv kot glasbena partitura predstavljal tudi libreto, zgodba Posvetitve pomladi, ki je antropološki falsifikat slovanskih žrtvenih obredov, saj slovanska ljudska obredja po zgodovinsko-antropoloških virih nikoli niso poznala žrtvovanja ljudi. Za našo postavitev tega slavnega dela je zelo pomemben podatek, da je bil zgodovinsko-antropološki vidik libreta v krstni uprizoritvi Posvetitve pomladi falsifikat in da se je podredil ekonomski logiki kulturne produkcije in promocije. Če obisk dvoran zahteva prikaz žrtvovanja človeka, je občinstvu treba ponuditi natančno to. S Posvetitvijo pomladi imamo namen ustvariti numerični koreografski stroj kot transpozicijo ekonomske produkcijske logike (utemeljene na statistiki, numeričnih podatkih in finančnih parametrih) v prostor in ples. Partituro nam bo igral zreducirani glasbeni stroj kot metafora “sodobnih finančnih elit”, ki bo s koreografsko-glasbenim obredom pripeljal do žrtvovanja človeka, umetnika ali umetnosti."
(Rok Vevar)
Posvetitev pomladi Igorja Stravinskega se predstavlja v obliki triptiha avtoric Jane Menger, Rosane Hribar in Maše Kagao Knez, ki so po navdihu kultnega dela ustvarile tri samosvoje interpretacije.