Projekt PLI združuje 22 konferenčnih stolov, obsesivni ritem in enega predanega moškega. Na majhni platformi se Viktor Černický odločno loti poskusa nedoločene konstrukcije, rekonstrukcije in dekonstrukcije Univerzuma. Rezultat je inteligentna in igriva solo predstava – fizična metafora za neskončno človeško dinamiko, potrpežljivost in stremljenje, ki tudi povsem običajne predmete spreminja v neverjetna arhitekturna dela.
PLI sledi baročni filozofiji Gottfrieda Willhelma Leibniza in je nepredvidljiva in humorna predstava, ki baročno robustnost nadomešča s prostorsko skromnostjo in materialnim minimalizmom.
Viktor Černický ustvarja dela, ki prehajajo tanko črto med plesom, nastopom, cirkusom in fizičnim gledališčem. Je vodja dolgoročnega raziskovalnega projekta The Body as Object/The Object as Body (Telo kot predmet/predmet kot telo), ki raziskuje dinamiko odnosa med predmeti in individualnostjo izvajalca.
S svojo prvo samostojno predstavo PAROLAPOLEA si je prislužil nominacije v kategorijah plesalec leta in plesni nastop leta na Češki plesni platformi leta 2017, kjer je dobil priložnost, da na festivalu B-Motion Festival v Bassanu del Grappaza sodeluje pri projektu Choreographic Research Week (teden koreografskih raziskav). Za svoje zadnje solistično delo, PLI, ki ga je po dveh letih dela predstavil leta 2018, je na Češki plesni platformi leta 2019 prejel nagrado občinstva in glavno nagrado.
Poleg ustvarjanja lastnih del pa je sodeloval in nastopal tudi z umetniki, kot so Jaro Viňarský, Dominique Boivin, Daniel Gulko in Compagnie Mossoux-Bonté ter drugimi. Trenutno pripravlja novo delo z naslovom Prima: A collective autoportrait (Prima: kolektivni avtoportret) (delovni naslov), v katero bo namesto profesionalnih izvajalcev vključil javnost.