Dvojni plesni večer
Prvi del, Ples za hudiča, je razmislek o spolu in spolnosti ter o ujetništvu lastne identitete. Solo v izvedbi Hilde Sandvold je po eni strani humoren, po drugi pa spodbuja k razmisleku. Govori o težavah, s katerimi se srečujemo v tako imenovani »post-enakopravni« družbi, v kateri je večina posameznikov odraščala z idejo, da smo ženske in moški enakopravni in zatorej lahko vsi počnemo vse. Je delo, ki se sprašuje ali res sami nadziramo informacije, ki jih prejemamo skozi telo.
Beseda »Kokoro« v japonskem jeziku pomeni »notranji jaz«, vendar se le-ta deli na dva pomena, in sicer na glavo in srce. V tem intimnem solu se mlada plesalka in koreografinja iz Neaplja sprašuje o lastni notranji enovitosti. Gre za popotovanje navznoter preko golega telesa, ki postane neke vrste poetični medij in preko koreografskega procesa intimna vprašanja postajajo obča.
Dvojni plesni večer gostuje v okviru celoletnega festivala Plesna Vesna, ki prinaša svežo, avantgardno evropsko produkcijo sodobnega plesa in sodobnih uprizoritvenih umetnosti.