Gledališče podob, brez besed.
Uprizoritev Oslovska maša navdušuje in navdihuje. Omogoča nam, da vidimo in sanjamo, včasih do točke nočne more. Popelje nas v organsko, edinstveno in ikonoklastično vesolje. Zastrašujoča operacijska dvorana, govorniški oder, animirani fetiši, pol-človeška bitja, pol-zveri, sestavljajo velike močne odrske slike. Vizualni umetnik, obkrožen s svojimi soustvarjalci, nam ponuja močno predstavo, tako umetniško kot fizično, napolnjeno s presunljivimi in pretresljivimi podobami. Nekakšen ples življenja, nor in domišljijski, s svojimi »naključji«, ki predstavi dajejo vznemirljivost improvizacije, ki pa jo zasedba popolnoma obvladuje. Karneval. Ladja norcev. Poganska maša. Oslovski praznik.
Olivier de Sagazan je francoski umetnik, slikar, kipar in performer. Njegovo delo se osredotoča na gradnjo plasti gline na lastnem telesu in obrazu, izničevanje lastne identitete in preobrazbo v živo skulpturo. Njegova najbolj znana predstava Preobrazba (1998) je imela več kot 300 predstav v 25 različnih državah.