Plesna predstava.
Izhodišče za nastanek predstave je bil esej Odvečni človek, razmislek pisatelja IlijeTrojanowa o uničujoči, rušilni sili kapitalizma, ki se v imenu dobička sistematizirano odreka tako človeku, kot človeštvu. Ko se v refleksijo vključi še aktualno epidemiološko stanje in restrikcije, so še toliko bolj aktualna vprašanja: Kdo je odvečen in za koga? Kdo med nami je nepotreben? Ali sploh obstajamo, če ne proizvajamo ali ne porabljamo? Kako tanka je meja med koristnim in nepotrebnim?
Svoje raziskave, ideje in izzive drugim so plesalci posneli v izolaciji kot serijo video posnetkov, ki so si jih dnevno izmenjevali ter istočasno javno objavljali na spletu. Po dveh mesecih izolacije so bogastvo individualnega materiala preselili nazaj v studio in ga kolektivno razvili v posamezne sekvence predstave Odvečni.
Zakonitosti predstave temeljijo na principu, ki ga je Iztok Kovač s skupino že uporabil pri kreaciji predstav Hu Die in S.K.I.N. ter zajema tako serijo vnaprej pripravljenih, kot tudi nepredvidljivih sekvenc, katerih unikatno strukturo izvajalci vedno znova določajo pri vsaki izvedbi sproti. Od tod izvirajo različni podnaslovi, ki dodatno osmišljajo osnovno temo predstave.
Uprizoritev vsakokrat dopolnjuje in usmerja gostujoči glasbenik (bodisi Damir Avdić, Tomaž Grom ali Samo Kutin), ki avtorsko glasbo izvaja v živo in kot tak predstavlja dodaten nepredvidljiv izziv in vzpodbudo za plesalce skupine EN-KNAP Group.