V delu Nameravam peti, hibridu med performansom, predavanjem in instalacijo, nemška plesalka in koreografinja Jule Flierl premišljuje protislovja koreovokalistike: je glas instrument, čutni učinek, umetniški proizvod, takorekoč objekt ali politična zahteva? Je materialna reč ali nematerialna oblika telesne presnovitve, ki nagovarja telo? Je glas oblika plesa ali že kaj drugega? Ali glas morda ozvočuje vse te reči hkrati ali ga je mogoče razločevati? Je odgovor ali vselej zgolj nerešljiva dilema? Jule Flierl se v zadnjih letih podrobno posveča praktičnemu in teoretskemu proučevanju koreovokalistike, posebej skozi življenje, delo in probleme, ki jih je v zgodovino plesa s svojim nenavadnim umetniškim delom vnesla Valeska Gert, plesalka in perfomerka weimarske republike.
Jule Flierl je študirala ples in koreografijo na akademiji SEAD v Salzburgu in na programu Exerce na koreografskem inštitutu ICI v Montpellieru ter kasneje sodelovala z vidnimi predstavniki evropskega sodobnega plesa, med njimi s Tinom Sehgalom, Martinom Nachbarjem in Meg Stuart. Pri nas redno sodeluje s plesalko, koreografinjo in koreovokalistko Ireno Tomažin.