Mašinerija je lutkovna predstava za otroke, ki jo je navdihnila priljubljena in večkrat nagrajena računalniška igrica Machinarium, ustvarjena v Amanita Design studiu. Mali robot se zbudi na smetišču zunaj robotskega mesta. Sprva se ne more spomniti, kaj se mu je zgodilo, a počasi se mu spomin vendarle vrača. Zgodil se je državni udar, po katerem je oblast v mestu prevzela tolpa zlobnih robotov. Med pučem je izgubil zavest, zato so ga odvrgli kot smet. Mali robot se odloči rešiti mesto, njegove prebivalce in predvsem svoje dekle, ki je ostalo ujeto za mestnimi zidovi. Za dosego tega mora opraviti številne naloge, prebroditi nevarnosti in izzive ter tako pokaže najmlajšemu občinstvu, da lahko tudi še tako majhen, na videz nemočen posameznik s svojimi dejanji spreminja svet na bolje. Če je majhen, preprost robot brez posebnih lastnosti, značilnih za današnje junake, sposoben rešiti svoje ljudstvo pred zlobno tolpo, potem je junak lahko vsakdo. Majhno pogumno dejanje je včasih največ, kar lahko naredimo v današnjem vse bolj prestrašenem svetu. Biti majhen, fizično šibek in povprečnega videza, to pravzaprav ni tako zelo pomembno, pogum in ljubezen, to je tisto, kar zares šteje.
Avtorje predstave je navdihnil svet kovinskih odpadov, električnih in mehanskih igračk, starih računalniških igric in osebnih računalnikov. Material, na katerem sloni predstava, je kovina. Lutke, roboti, robotsko mesto so poustvarjeni iz starih odpadnih materialov in električnih naprav, kot so svetilke, kolesja, kuhinjski mešalnik, toaster, radio. Skriti, pozabljeni in skrivnostni predmeti tako zaživijo novo življenje ter soustvarjajo estetiko te predstave. Predstava tudi po tej plati nagovarja mlade gledalce in jih želi popeljati v pravljični svet mehanike, elektronike in robotike.