Kako povezati ostarelo zvezdo kraljevega baleta iz Kambodže s plesalko hip-hopa in skupino otrok? Nekoliko neobičajen sinopsis črpa navdih iz heterogenosti kultur in intimnih doživljanj ustvarjalcev predstave. Vzpostavlja vselej spreminjajoče se eksperimentalno polje, ki prevprašuje možnost prepleta različnih umetniških disciplin (urbanega plesa, sodobnega pisanja, kiparstva) s pomočjo novih tehnologij. Eric Mihn Cuong Castaing nas v vizualno močni predstavi, prepolni hipnih, spreminjajočih in multipliciranih podob, izziva, da prevprašamo načine konzumacije, percepcije ter relacije med prostorom in časom. S to radikalno gesto uspe spojiti raznotere prostore in časovnosti ter pretresti naše poglede.
Pod vodstvom mednarodnih umetnikov bo ustvarjalo in raziskovalo nove svetove tudi 15 slovenskih otrok.
Eric Mihn Cuong Castaing, ki se podpisuje pod predstavo Lil' dragon, nadaljuje raziskavo odnosa med telesom in podobo, ki se vpisuje v video projekcijah, zvoku, infrardeči kameri in video mapiranju.
Umetniško vodstvo: Eric Minh Cuong Castaing
Koreografija ustvarjena v sodelovanju z: Gaétan Brun Picard, Ingrid Estarque, Meas Savay
Interpretacija: Ingrid Estarque, Meas Savay v sodelovanju z otroki
Dramaturgija: Celeste Germe
Asistent koreografa: Gaétan Brun Picard
Video in oblikovanje prostora: Pierre Gufflet
Kompozicija: Naun & Alexandre Bouvier
Oblikovanje svetlobe: Sébastien Lefevre & Grégoire Faucheux
Grafična podoba: Pierre Thirion
Oblikovanje zvoka in video asistenca: Alexandre Bouvier
Kostumografija: Emilie Carpentier
Animacija: Matthieu Gaillard, Cyril Drouin
Kratki film: Jean-Francois Julian
Maska: Emilie Bak
S podporo: Modul-dance, Centre de Développement Chorégraphique de Toulouse, Essonne Danse, le Centre des Arts d'Enghien-les-Bains, Initiatives d'Artistes en Danses Urbaines (Parc de La Villette, Fondation de France, avec le soutien de la Caisse des Dépôts et de l'Acsè). DICREAM – CNC, Micadanses, l'Atelier de Paris-Carolyn Carlson, la DRAC Ile de France, SCAM "brouillon de rêve numérique", "Enfance et culture" de la Fondation de France, Bureau FormARt, Quad production.
S podporo: Francoski Inštitut