Galanterie Mécanique je vizija sožitja enakopravnih in solidarnih akterjev, ki so pripravljeni služiti vsak vsakomur in tako ohraniti gibanje, življenje svojega skupnega okolja. Temeljno vsebinsko izhodišče je film Charlia Chaplina Moderni časi, lucidna in nekoliko romantična kritika fordističnih načel proizvodnje, ki ilustrira kapitalistično težnjo po mehanizaciji v imenu povečanja učinkovitosti ter dobička. Mehaničnost delavca za tekočim trakom pronica tudi v performans in se pri tem spoji z izročilom ruskega avantgardnega gledališča, predvsem s principi Vsevoloda Meyerholda, ki je v futurističnem zagonu napredek sprejel in ga povezal s svojim gledališkim kredom - igralci so gibe izvajali z mehanično natančnostjo v skupinski sinhroniji, ki je osmišljala njihovo individualno vlogo. Postali so kolesje v kompleksnem mizanscenskem stroju.
Plesni teater Ljubljana,
Forum Ljubljana
Sezona 2012/2013
:
: