Samostojna kratkočasnica.
Multipersonaž Futraj moj ego iz leta 2019 je štiri leta kasneje dobil svoje logično nadaljevanje. Anja Bezlova, ki sicer že vrsto let kot članica različnih gledaliških zasedb vandra po domačih in evropskih uličnih festivalih, je v vmesnem času snovala intimno podobo njenega sveta, z dražljaji, ki jo obdajajo, pa ponovno »futra« svoj ego.
Nadaljevanje neprezrtega prvenca, v katerem je Bezlova, kot se spodobi za multipersonaž, uporabila vse svoje takrat živeče like, je zgrajeno podobno, a s pomembno razliko. Vse, kar je napovedal prvi del, se je namreč res zgodilo. Anjina Majda iz Mengša, lik agresivne mirovnice ki je takrat pobirala podpise za prepoved vojne, je vojno zdaj doživela. Več kot 500 resničnih podpisov ni bilo dovolj, da bi zaustavila val nesmislov, ki smo jim danes priča. Klovn Rose je medtem odšla, GA-GA Sugardady ni več v zaporu, Alfa pa brez težav prodaja svoj arzenal orožja.
Vsa problematizacija militarizacije, objektivizacija ženskega telesa, vse, s čimer se je ukvarjal prvi del, vse je bilo očitno zaman. Svet je v nekaj letih tudi za nas postal zabavna, bleščeča krogla, prepletena z glasbenimi uspešnicami, referenčnimi besedili, prikrojeno zgodovino in jasno, a kruto prihodnostjo.
Zato je novi Futraj moj ego predstava, ki ni mogla nastati prej kot ravnokar. Je predstava, ki odriva, medtem ko objema in ljubi, medtem ko razbija. Je predstava, kjer Anja na odru postavlja spomenike, takšne, ki jih sicer nikoli ne bi bilo.