Galerijski performans.
Performans temelji na raziskavi tesne povezave med logiko civilizacije in okoljem ter proučuje nesorazmerni vpliv ekološke degradacije na ženske, s posebnim poudarkom na okoljski in spolni nepravičnosti.
Timothy Morton pravi, da sta podoba in koncept narave same ena glavnih ovir pri razmišljanju o okolju, ki je skozi stoletja v človeški miselni sferi razvilo iluzijo nasprotovanja in ločenosti med biosfero in človeško civilizacijo. Občudovanje narave na daljavo povzroča podobno paradoksalno duševno zmedo, kot jo patriarhat izvaja pri ženski: povzdigne jo na piedestal sadističnega občudovanja, hkrati pa si jo podredi in jo uniči.
Feministično gibanje si že več desetletij prizadeva osvoboditi ženske te povezave z naravo, ki jo izkorišča patriarhalna misel, da bi ženske umestila v domačo sfero in jih izključila iz politike. Osrednja teza projekta je, da obstaja analogija med izkoriščanjem ženske in narave: pomanjkanje spoštovanja do njih, mesto, ki jim je dodeljeno, zaradi česar sta njihovo delo, njihova proizvodnja nevidna.
Rodovitna prst je prvi del štiriletnega projekta pod skupnim naslovom EXTIMA. Olja Grubić v njem raziskuje pozunanjenje intimnega kot bazične geste umetnice na eni strani, na drugi pa odpira zapleteno razmerje med privatnim in javnim, osebnim in družbenim.