V Evropi večkrat nagrajeni madžarski režiser se v skupinskem avtorskem projektu posveča aktualnim perečim temam Črne Gore, Balkana, Evrope, sveta ... Predstava je nastajala na podlagi igralskih improvizacij, ki so jih zapisali ter primerno uredili in nato postavili na oder. Neposrednost in navidezna neobveznost nastalega tekstovnega gradiva vnašata v predstavo posebno estetiko, pri kateri se gledališka čarovnija ne skriva v vizualnem, temveč v ljudeh in njihovem sobivanju.V središču Schillingovega režijskega zanimanja je tako igralec in zgodba, ki jo pripoveduje.
»Ogrodje predstave so igralske improvizacije na režiserjeve predlagane situacije in karakterje, ki odpirajo številne obče teme in podteme, kot so brutalnost (post)kapitalizma v kontekstu netransparentne tranzicije, vladavina brezpravja, zmanipulirana privatizacija, kraje in sumljive investicije, brezposlenost, revščina, ropanje naravnih virov, represivne patriarhalne matrice itd., ki so obravnavane skozi osebne izkušnje igralcev. Domišljena izvedba psevdodokumentaristične dramaturgije asketskega odrskega jezika.« (Maja Mrđenović, peripetija.me)