Predstava v obliki treh etud.
»Vsak nov motiv se formira skozi proces, skozi čas, in s tem tudi opazovanje postane proces.«
Snježana Premuš
Gibanje je proces, ki se začne globoko v telesu onkraj predvidenih telesnih kod in oblik. Soočeni smo s prepoznavnimi znaki in z njihovimi nezaznavnimi vznikanji, ki jih izvajalec in gledalec vsak na svoji strani spremljata v prostorsko časovnem kontinuumu.
Snježana Premuš tokrat razvija predstavo v obliki treh etud s študijsko skupino plesalk mlajše generacije, ki so se ji pridružile v plesno-somatskih laboratorijih med letoma 2020 in 2023.
Čas v pogledu je daljši projekt, ki ga avtorica gradi s povabljenimi umetniki v obliki različnih predstavitvenih formatov. Premiero je doživel leta 2022 v obliki plesne instalacije v sodelovanju z Zavodom Bunker ter z gostovanjem v Zagrebu v sodelovanju z Multimedijalno kolibo. Istega leta je avtorica v sodelovanju s Hano Vodeb oblikovala vizualno-dokumentarno instalacijo v partnerstvu s projektnim prostorom DUM ter sorežirala in predstavila istoimenski kratki plesni film v okviru 4. večera plesnih filmov v Kinoteki.
»V takem srečanju se moramo vsaj malo odpreti, postati ranljivi, neceli, da lahko kaj dobimo v zameno – skozi odpiranje drug drugemu ustvarjamo (novo) skupno površino, odnos. Telo je zato, kot pravi Deleuze, cedilo, prepustna površina, kjer se zgošča smisel, kjer se reorganizirajo pomeni, a ni nič stabilnega.« Pia Brezavšček, odlomek iz eseja Fizične manifestacije globin telesa in desetletno zarisovanje skupne površine smisla.