Scenarij za nenavadno radijsko igro je napisal režiser Igor Likar, ki je delo tudi režiral in zanj leta 1991 prejel nagrado na mednarodnem festivalu Macrophon 91 v Wroclawu na Poljskem. Njegov radijski dokumentarec je primer neideografskega zvočnega izražanja, ki predpostavlja, da je svet možno pojmovati kot prostor zvokov, v katerem izzvenevata človekov zunanji in notranji svet. Oba se v Likarjevi zanimivi slušni avanturi pojavljata hkrati in sestavljata umetniško paradigmo, ki v sebi povezuje dokumentarni zvočni zapis vzpona dveh alpinistov po steni na goro Kogel, in zvoke, ki jih je avtor izdvojil iz dokumentarne zvočne osnove in jih s pomočjo radiofonije izoblikoval kot subjektivno umetniško stvaritev. Na ta način je nastala Likarjeva ekspresivna zvočna izpoved o človekovem srečanju z goro, v kateri pa je mogoče prisluhniti tudi njegovemu srečanju s celotnim svetom.
Posnetek te radijske igre ni na voljo.