Kot so zapisali v Zavodu Mirabelka, ki je producent predstave, sedem izbranih preludijev in fug iz zbirke Dobro uglašeni klavir ponuja strukturo za raziskovanje emotivnih dimenzij, fizičnih akciji in stanj, zgrajenih skozi ritem, harmonijo, arhitekturo teles in kontrapunkt. Postopka, po katerih je zgrajena predstava, sta prvenstveno polifonija in kontrapunkt, ki dialoški prostor odpirata v odnosu do glasbe, ritma telesa, tišine, prisotnosti Drugega in časovnosti. Predstava Preludiji in fuge tako sopostavlja stanja in koreografske strukture, ki so z glasbeno strukturo vzporedne ali dialoške.
Mateja Rebolj je po končani baletni šoli v Ljubljani nadaljevala študij na šoli za balet in sodobni ples Marie Rambert v Londonu. Do leta 1996 je bila solistka baleta ljubljanske SNG Opera in balet, kjer je ustvarila številne nosilne vloge, med drugim tudi v predstavah Giselle, Labodje jezero, Romeo in Julija, Hrestač.
Sodelovala je z vrsto slovenskih koreografov in umetnikov s področja vizualnih umetnosti, redno tudi z gledališkima režiserjema Draganom Živadinovim, Matjažem Bergerjm in režiserko Barbaro Novaković. Leta 1995 je vstopila v 50-letni projekt Noordung Dragana Živadinova. Večkrat je bila za svoje umetniške dosežke nagrajena, med drugim z Zlato ptico, Župančičevo nagrado, 2010 pa je prejela Prešernovo nagrado za življenjsko delo.
Magdalena Reiter je koreografinja in plesalka, ki od leta 2002 živi in ustvarja v Sloveniji. Je diplomantka Državne baletne šole v poljskem Gdansku in akademije P.A.R.T.S. (Performing Arts Research and Training Studios) v Bruslju. V produkciji nevladnih organizacij ali v okviru javnih zavodov in plesnih skupin je ustvarila več kot 15 avtorskih solo in skupinskih projektov, ki so bili prikazani doma in v tujini. Deluje kot koreografinja v gledališču, operi in na filmu. Kot pedagoginja in mentorica je poučevala v Sloveniji in tujini. Je pobudnica in umetniški vodja VIBRE Mednarodnih delavnic in festivala sodobnega plesa v Ljubljani ter ustanoviteljica Zavoda Mirabelka.