Umetnico zanima tudi razlika v manifestaciji človeškega in živalskega strahu, ki pride najbolj do izraza v tem, da živali ne kričijo, je dejala Valdesova. Pri človeškem strahu sta med drugim v ospredju strah pred smrtjo in strah pred nastopanjem.
Pri prikazu strahu si umetnica pomaga s t.i. "Crime scene" oziroma z obrisom trupla, tako bo strah po njenih besedah vizualno še bolj prišel do izraza. Predstava je minimalistična, polna simbolike.
Ples spremlja tudi videoprojekcija, ki ponazarja umetničino podzavest. Video je bil posnet v zapuščenih hišah, da bi tako ustvarili čim bolj temačno in tesnobno vzdušje.
Dramaturginja predstave v produkciji Plesnega teatra Ljubljana je Andreja Kopač, kostumografinja pa Gea Erjavec.
Veronika Valdes se je s plesom začela ukvarjati že pri štirih letih na Oddelku za sodobni ples Konservatorija za glasbo in balet v Ljubljani.
Sodelovala je pri več plesnih projektih. Lani je nastopila v glasbeno-gibalni predstavi Mesnica v režiji Sabine Schwenner, letos pa v skupinskem avtorskem projektu, plesno-gledališki predstavi The Daddy Project.
STA, 7. 9. 2012
V Plesnem teatru Ljubljana avtorski prvenec Valdesove na temo strahu
:
:
Povezani dogodki
STA,
10. 1. 2018
Ptujsko gledališče s premiero iCankarja
STA,
17. 11. 2023
V mariborski Drami premierno Monolog za živeče v času izumrtja
STA,
1. 12. 2020
Leja Jurišić in Miklavž Komelj o tem, da ni mogoče čakati zaman