Parmova opera Ksenija bo kot prva v sezoni premiero doživela oktobra. Kot je na včerajšnji novinarski konferenci povedal umetniški vodja opere Rocc, je bila ta enodejanka do druge svetovne vojne poleg Foersterjevega Gorenjskega slavčka najbolj izvajana slovenska opera. Druga polovica večera pa bo namenjena izvedbi scenske kantate Carmina Burana Carla Orffa. Režijo so zaupali Manfredu Schweigkoflerju, ki je v Ljubljani že režiral Renske nimfe in Otella v Cankarjevem domu, na odru ljubljanske Operi pa bo režiral prvič. Glasbeno vodstvo obeh del bo v rokah Marka Gašperšiča.
Z opero Don Giovanni Wolfganga Amadeusa Mozarta, ki bo premiero doživela januarja 2018, se bodo navezali na linijo klasicizma v operi, ki so jo leta 2014 začeli z Gluckovo opero Orfej in Evridika. Režijo Don Giovannija, ki po besedah Rocca velja za opero oper, bo prevzel Diego de Brea, glasbeni vodja in dirigent predstave bo Loris Voltolini.
V marcu bodo prvič v Sloveniji uprizorili operno delo enega največjih še živečih skladateljev, ameriškega skladatelja Philipa Glassa, ki letos obeležuje 80 let. Iz njegovega obsežnega opusa so izbrali magično opero Lepotica in zver, ki je nastala po istoimenskem filmu Jeana Cocteauja. Kot režiser se bo na ljubljanskem odru prvič predstavil priznani slovenski koreograf in gledališki oblikovalec Matjaž Farič, glasbena vodja in dirigentka predstave bo Živa Ploj Peršuh.
Kot zadnjo operno premiero v sezoni pa je Rocc napovedal opero Macbeth Giuseppa Verdija, pri kateri se je Verdi naslonil na Shakespearovo dediščino. Taktirka bo v rokah šefa dirigenta Jaroslava Kyzlinka, kot režiser pa se v ljubljansko Opero vrača Jernej Lorenci, ki je režiral že Gluckovo opero Orfej in Evridika. Premiera bo v maju.
V koprodukciji s Slovenskim komornim glasbenim gledališčem pa bo na Odru -3 premiero doživela slovenska operna noviteta Ada, ki sta jo ustvarila libretist Ivo Svetina in skladatelj Tomaž Svete. Režijo komorne opere v štirih dejanjih, ki tematizira življenje slovenske pesnice Ade Škerl, bo prevzela Eva Hribernik. Premiera bo v oktobru.
Prvo baletna premiera v novi sezoni bo po besedah umetniške vodje baleta Sanja Nešković Peršin novembra, ko bo krstno izvedbo doživela nova baletna koreografija Orfična himna, ki jo za ljubljanski balet snuje belgijski koreograf Jeroen Verbruggen. Vsebinsko izhodišče nove baletne koreografije je tema o Orfeju, ki jo je leta 1947 uglasbil Igor Stravinski. Ob glasbi Stravinskega bodo plesalci plesali še na glasbo nekaterih drugih skladateljev. Glasbena vodja in dirigentka predstave je Živa Ploj Peršuh.
Stoletnico zasnove poklicnega ljubljanskega baletnega ansambla pa bodo po besedah Sanje Nešković Peršin obeležili s postavitvijo baletnega triptiha, sestavljenega iz del koreografov, ki so umetniško obogatili slovensko baletno umetnost v preteklosti. Večer bo uvedel ikonični balet Lok Pie in Pina Mlakarja, sledila bo Žica Vlasta Dedovića, ki je rezultat sodelovanje s skladateljem Janezom Gregorcem, večer bo sklenila Pastoralna simfonija Milka Šparembleka na glasbo Ludwiga van Beethovna. Orkester bo vodil Marko Gašperšič. Baletni večer bo prvi v nizu tematskih in vsebinskih obeleževanj jubileja.