Oba mita je, kot je povedala na nedavni predstavitvi, povezala v "predstavo onkraj opere", v kateri ni jasno izraženih protagonistov, ki bi imeli odnose, ampak gre za občutek kolektiva, človeštva in vsega, kar lahko tak kolektiv prinaša. Predstava s številčno zasedbo ne prenaša dogajanja na palubi čezoceanke, temveč vprašanje, zakaj so glasbeniki na potapljajoči se ladji sprejeli odločitev, da igrajo do konca.
"Evergreen ni le pripoved o glasbi sami, o njeni moči, temveč predvsem razmislek o vsem, za kar nam je mar, o tistem, kar čutimo in o čemer premišljujemo (...). Evergreen ozvočuje skrivnostno moč in duha glasbe, izgubljene trenutke v času, oceansko mračnost, grozo in strah, plemenitost in pogum. Obenem prinaša idejo skrajnega primera, ko ima edino glasba potencialno kvaliteto nesmrtnega," je o projektu povedala Karmina Šilec.
V glasbeno formo je prepletla dela različnih avtorjev za različne zasedbe. Izhajala je iz napeva Nearer, My God, to Thee (K tebi želim, moj Bog), ki naj bi ga kot zadnjega odigrali na Titaniku. V središču je konceptualno in meditativno glasbeno delo The Sinking Of The Titanic angleškega skladatelja Gavina Bryarsa z navezavo na Mozartov Rekviem in njegovi rekompoziciji dveh sodobnih avtorjev.
V predstavi ni arij kot ekspresivnih komentarjev in recitativov kot dramskega dogajanja, prav tako ni libreta v klasičnem smislu, ker "beseda stopa v čisto polje zvočnosti". Projekt uporablja tudi ozvočevanje in druge modifikacije zvoka.
Sceno je zasnoval Marko Japelj, kostume Belinda Radulović. Poleg zbora in orkestra SNG Opera in balet Ljubljana bodo med drugim sodelovali pianist, godalni kvartet, pripovedovalci in performerka. Od opernih solistov bodo nastopili Jože Vidic, Robert Vrčon, Matej Vovk, Peter Martinčič, Mirjam Kalin in Urška Arlič Gololičič ter Aco Bišćević kot gost.
Predstava bo do 14. oktobra doživela še pet ponovitev.