Miet Warlop je delo Ena pesem, četrti del cikla Zgodovine(a) gledališča IV., ustvarila na povabilo belgijskega mestnega gledališča NT Gent in njegovega umetniškega vodje, priznanega režiserja Mila Raua.
V predstavi skupina nastopajočih, glasbenikov, navijačev in tekmovalcev, med poustvarjanjem ene in iste skladbe v neskončnem ponavljanju ob hkratnem izvajanju rigorozne gimnastike preizkuša meje lastne vzdržljivosti, trme, vztrajnosti, odločnosti. Nastopajoče med izčrpavajočo vadbo skupina navdušencev izmenično spodbuja in izžvižgava, medtem ko sodnik v ozadju nerazumljivo momlja, so potek predstave opisali v Cankarjevem domu.
"Ena pesem se v gledalčev spomin in čutila zareže kot nebrzdana, vznemirljiva študija absurda. Skupina izvajalcev vstopi v areno, da bi se udeležila hipnotičnega rituala o slovesu, življenju in smrti, upanju in vstajenju. Skupaj se podajo v skrajnosti: našo skupno 'človeškost' izrisujejo skozi peto besedilo, podobe in predmete, pomanjkanje kisika in velikanske količine znoja. S kljubovanjem času konkretizirajo globoko človekovo potrebo: trenutek, ko presežemo svoje misleče telo. Skozi metaforo tekme/koncerta v živo, vključno s komentatorjem in navijačico, nas delo vabi k oblikovanju skupnosti, ki se medsebojno bodri, kot ob prazniku ali slavju," še piše v opisu predstave.
Miet Warlop (1978) je belgijska vizualna umetnica, rojena v Torhoutu. Živi in ustvarja med Gentom in Brusljem. Magistrirala je iz vizualnih umetnosti na Kraljevi akademiji lepih umetnosti KASK v Gentu. Značilnost njene umetniške metode je, da se teme in motivi ponekod znova pojavijo leta pozneje. V njenem opusu je vse povezano, implicitno ali eksplicitno. Ena pesem je avtoričin razmislek o gledališču kot umetniški formi in vodi v fizični koncept, v katerem so prepoznavne prvine prejšnjih produkcij, kot sta Fruits of Labor (2016) in Ghost Writer and The Broken Hand Break (2018).