Moder bo skušal drevi na predavanju v klubu Lili Novy odgovoriti na vprašanja, kot so: zakaj Hamlet ne ubije Klavdija, strica, ki mu je ubil očeta, izmaknil prestol in se poročil z njegovo materjo, zakaj okleva, ko pa bi s tem dejanjem razrešil vse svoje težave ter zakaj v zgodovini svetovne dramatike ni veliko vprašanj, ki bi tako vztrajno zahtevala odgovor vsakokratnih kritikov, bralcev in gledalcev kot prav Hamletovo vprašanje.
Filozof se bo pri iskanju odgovorov skliceval na Jacquesa Lacana, za katerega je bil ključ do razumevanja igre v ustrezni interpretaciji razmerja med Hamletom in Ofelijo. Predavanje bo posebno pozornost posvetilo tudi Hamletovi zaigrani norosti, pri kateri ne gre samo za pretvezo, s katero se je hotel zaščititi pred Klavdijevo morilsko roko, saj se z njo odpre tudi vprašanje lika dvornega norca, so zapisali v Cankarjevem domu.
Toporišič je v svojem majskem predavanju skušal odgovoriti na vprašanje, zakaj je Shakespeare kot avtor vedno znova zaznamoval sodobno gledališče v tako rekoč vseh stoletjih moderne dobe do danes, cikel predavanj pa bo sklenil Greenblatt, ki bo 30. junija v Kosovelovi dvorani spregovoril o tem, kako je Shakespeare postal Shakespeare.
Dramatikovo biografijo Will in svet je spisal shakespearolog Greenblatt, eden od začetnikov novega historizma. Knjiga, ki je v prevodu Marije Zlatnar Moe izšla pri Beletrini, predstavlja tako Shakespearovo življenje in delo, kot tudi elizabetinski čas. Biografijo s podnaslovom Kako je Shakespeare postal Shakespeare je izmed mnogih za prevod izbral dramaturg Toporišič.