Kot so zapisali v Cankarjevem domu, je Banket "spodletela ceremonija, protokol z napako. Slavnost, ki se nikoli ne začne in se zato tudi nikdar ne more končati, ko traja, pa se ves čas spotika ob svojo lastno absurdnost".
Žanrsko se Banket predstavlja kot pavlihijada - komedija s tragičnim podtonom, burleska, ki neprestano preigrava starodavno dvojnost smešnega in nelagodnega. V vlogah protagonistov - Junaka in Pianista - nastopata Sebastjan Starič in Nejc Lavrenčič. Junak in Pianist sta, kot piše v opisu predstave, komična v svoji resnobnosti, tragična v prebliskih duhovitosti, nora v lastni modrosti in dosledna v svojih napakah, ki niso odklon, ampak pravilo.
Banket tako ni nikakršen uradni incident, temveč povsem osebna zadeva Junaka, ki je vselej na pravem kraju, "dokler se ne ozre okrog sebe in ugotovi, da je žrtev tistih, ki mu izmikajo tla pod nogami in ki njegov, še pred trenutkom domači in poznani svet spreminjajo v strašljivo in izkrivljeno stvarnost". Kljub omenjenemu ostaja Junak priseben. "V svoji prisebnosti je absoluten, neizprosen in do kraja nesmiseln. Tako kot je nesmiseln banket. Podelitev nagrade za življenjsko delo, ki bi se je morali udeležiti vsi, pa žal o njej očitno ni bil obveščen nihče. Spodletela ceremonija, protokol z napako. Življenje, ki je zamudilo samo sebe," so vsebino predstave povzeli v Cankarjevem domu.
Predstava je nastala v produkciji Zavoda za sodobno umetniško prakso in teorijo 0.1 ter koprodukciji s Cankarjevim domom in Radiom Študent. Pod dramaturgijo interdisciplinarne uprizoritve se podpisuje Boštjan Narat, za kostume je poskrbel Timotej Rosc, za sceno Damir Leventić.