Posneti obrazi, ki jih izrišejo in oblikujejo različni glasovi, so vizualno zrcalo glasov, ki nam polnijo misli, nam šepetajo ali (zadušeno) vpijejo za fasado naših lic. Spet drugič so zrcala glasov, za katere se zdi, da ne sodijo k nobenemu določenemu obrazu. Včasih pa je obraz le preostanek nečesa, za kar bi bilo najbolje, da prepustimo igri zvočnega izraza, so ob razstavi zapisali v MoTA Pointu.
Tomažinova se je plesno izpopolnjevala pri Studiu Intakt in v Plesnem teatru Ljubljana ter v izobraževalnih programih Plesni laboratorij in Agon. Bila je štipendistka DanceWEB programa za sodobni ples na Dunaju, izbrana je bila tudi v program izobraževanja Atelier Grotowski Inštituta.
Prvenec Hitchockove metamorfoze je leta 2001 ustvarila s skladateljem Mitjem Reichenbergom. Z drugim solom Kaprica pa se je začelo tudi njeno raziskovanje razsežnosti glasu. Za projekt Kot kaplja dežja v usta molka je bila leta 2009 nagrajena na festivalu Gibanica, za predstavi Kaprica in (S)pozaba kaprice je prejela nagrado zlata ptica.
Od leta 2006 ustvarja solo projekt za glas in diktafone iT. V okviru mednarodnega projekta Co-voicings je pri Kamizdat založbi izšla zgoščenka Taste of Silence, ki je izhajal iz njenega sola iz leta 2013 Okus tišine vedno odmeva, za katero je na letošnji Gibanici dobila nagrado občinstva in nagrado žirije za najboljšo predstavo.
V Ljubljani in v tujini vodi delavnice za glas. Lani je Zavod Emanat izdal njeno knjigo Srečevanja glasov: med občinstvom in občestvom - ljudska pesem na sodobnem odru.
Razstava v prostorih MoTA Pointa bo na ogled do 3. aprila.
STA, 11. 3. 2015
Razstava portretov glasov Irene Tomažin
:
:
STA,
6. 3. 2015
Carmini Slovenici srebrni red za zasluge
STA,
1. 2. 2013
V MSUM predstava v režiji Dragana Živadinova
STA,
7. 10. 2015
Premieri predstav Gospe in Geneza v sklopu Mesta žensk