- NEKAJ VEČ (BAKER'S DOZEN) Koreografija: Twyla Tharp
Glasba: Willie (The Lion) Smith
Kostumografija: Santo Loquasto
Oblikovanje luči: Jennifer Tipton
Postavitev luči: Andrej Hajdinjak
Baletni solisti in zbor SNG Opera in balet Ljubljana
Če se ozremo po koreografski karieri Twyle Tharp, ples za dvanajst plešočih posameznikov, ki ga je Twyla Tharp najprej postavila za šest parov, zavoljo svoje preprostosti in iskrenosti popolnoma nasprotuje ekstravagantnemu in vsem všečnemu slogu njenih koreografij, ustvarjenih leta 1978 za film Lasje (Hair). S svilnato gladkostjo zvokov džezovske glasbe Baker's Dozen (Nekaj več) popelje gledalca na plesišče, kjer se plesalci s svojevrstno lagodnostjo in neizogibnostjo prepuščajo užitkom popoldanskega družabnega plesa, vseskozi prežetega z blagimi fizičnimi ekscentričnostmi. Ta bleščeče elegantni ples z romantično obarvanimi, domiselnimi in nenavadnimi prepletanji dvojic ter odlično domišljenimi skupinskimi plesnimi deli v resnici odstira gledalcu pogled na svet družabnih olikanosti, znotraj katerega se tkejo zanimive medsebojne vezi. Že od samega začetka sprejema občinstvo to delo z zanimanjem, kot posebno klasično stvaritev Tharpove, iz katere veje tako duh nostalgičnosti kot sodobnosti.
- PLES S SINATRO (SINATRA SUITE)
Postavitev koreografije: Elaine Kudo
Glasba: Frank Sinatra
Kostumografija: Oscar de la Renta
Oblikovanje kostumov po originalnih skicah: Nadja Bedjanič
Oblikovanje luči: Jennifer Tipton
Postavitev luči: Andrej Hajdinjak
Baletni solisti SNG Opera in balet Ljubljana
Koreografijo, ki jo je Tharpova ustvarila le za dva plesalca, nedvomno prežemajo prav posebna občutja. Premierno sta jo namreč odplesala Mihail Barišnikov in Elaine Kudo. Tudi v tej koreografiji Tharpovo navdihuje družabni ples, svoj gib pa prav tako obarva s posnemanjem dramatičnosti njegovih tem. Ples vidi kot svojevrstno stopnjevanje razkazovanja zanesenosti (Strangers in the Night), pa tudi cinizma, ravnodušja, odstiranja nevšečnosti in izdaj, ki bi lahko sledile (That's Life). Pesem My Way izzveni kot praznovanje obletnic v nekem razmerju. Konec, ko ženska odide, je grenko-sladek, prav takšen, kakršnega občuti nekdo, ki so ga zapustili. Suito sklene nekaj, kar ni značilno niti za Tharpovo niti za Sinatro. Solo. Solo za moškega. Melanholičnega, zatopljenega v lastne misli, osamljenega, iščočega in izgubljenega obenem. Moškega, ki se med premiki, obrati in skoki skuša najti ali zbežati od samega sebe.
- ČUDOVITI SVET ... JE LAHKO (WHAT A WONDERFUL WORLD ... CAN BE)
Koreografija: Dinko Bogdanić
Glasba: Louis Armstrong – Satchmo
Kostumografija in scenografija: Bjanka Adžić Ursulov
Oblikovanje luči: Andrej Hajdinjak
Baletni solisti in zbor SNG Opera in balet Ljubljana
Pod zvezdami / Čudoviti svet ... je lahko
Tretji del baletnega večera zaokroža nova koreografija priznanega baletnega plesalca in koreografa Dinka Bogdanića, ki jo je koreograf pripravil prav za naš baletni ansambel.
Znameniti Louis Armstrong Satchmo (1901–1971) gotovo spada med prepoznavnejše jazzovske izvajalce 20. stoletja. Sloviti trobentač in pevec iz New Orleansa v Louisiani je s svojim karizmatičnim odrskim nastopom, značilnim glasom in virtuoznostjo izjemno vplival tudi na razvoj drugih glasbenih zvrsti, ne le jazzovske. Tokrat je navdih v njegovih zimzelenih melodijah našel koreograf Bogdanić, ki je na oder postavil ljubezenski trikotnik med belim parom in mladim temnopoltim glasbenikom. Na preizkušnji je ljubezen, ki na koncu premaga vse predsodke, ne glede na rasno problematiko. Slednja namreč še celo danes kroji življenja mnogih ljudi po vsem svetu.