V ljubljanski baletni hiši bodo Giselle v klasični različici nocoj uprizorili po 14 letih, sicer pa so imeli leta 2012 v programu sodobnejšo različico tega baleta, ki jo podpisuje britanski koreograf David Dawson. Prvič so balet na svojem odru uprizorili leta 1967.
Umetniška vodja ljubljanskega baleta Sanja Nešković Peršin je na ponedeljkovi novinarski konferenci povedala: "Skoraj 180 let od nastanka je Giselle na vseh svetovnih odrih v železnem repertoarju. Ne glede na to, kako je ples napredoval ter na prisotnost različnih medijev in načinov komunikacije, menim, da obstajata še vedno želja in potreba po pravljičnosti, izvedeni v živo."
S koreografskim izzivom se je spoprijel kubanski baletni umetnik Howard Quintero Lopez, ki je v Giselle že štirikrat plesal v različnih vlogah. Glavno navodilo, ki ga je koreograf dal plesalcem, ki plešejo v glavnih vlogah preproste kmečke deklice Giselle ter zaročenega plemiča Albrechta, ki se vanjo zaljubi, je bilo, naj vsak v svoj lik vloži delček sebe.
Po presoji koreografa je namreč Giselle eden težjih baletov, ker od plesalcev poleg izjemne tehnike in fizične pripravljenosti zahteva tudi, da v sebi poiščejo igralski izraz in skozenj podajo lastnosti likov, ki jih plešejo.
Za uprizoritev baleta so pripravili štiri različne zasedbe, na nocojšnji premieri pa bosta v glavnih vlogah nastopila Nina Noč in Kenta Yamamoto. Balerina Nina Noč je na predstavitvi uprizoritve potrdila koreografove besede glede igranega dela nastopa. Povedala je, da balerina, ki pleše Giselle, v kratkem času preigra tri močna stanja, ki jo vodijo od razigranosti, preko norosti do končne spokojnosti. Podobno kot Giselle se na čustvenem vrtiljaku znajde tudi Albrecht, saj prehaja od stanja zaljubljenosti, preko sovraštva do obžalovanja, je spomnil Yamamoto.
Scenografijo baleta podpisuje Vadim Fiškin, oblikovanje luči Jaka Šimenc, kostume pa Angelina Atlagić. Ansamblu SNG Opera in balet Ljubljana bo dirigiral Aleksandar Spasić.