Weis je v intervjuju z dramaturginjo SMG Urško Brodar povedal, da je izhodišče za projekt nastalo že leta 2019. "In sicer empatija, dobrota in razdajanje. Torej kaj pomeni biti dober človek, dober umetnik. Izhajal sem iz avtorefleksivne pozicije in sem se imel namen bolj kot ne ukvarjati s sabo, s svojim dotedanjim delom, s tem, kakšno gledališče si želim ustvarjati in kakšno pravzaprav ustvarjam."
V letu 2020, ko je začel konkretno iskati material, pa sta se, verjetno v skladu s celotno zdravstveno situacijo, njegovo razmišljanje in izhodišče začela sesuvati. "Vsi teksti, ki sem jih pisal, so se mi zdeli prežvečeni, vse besede že slišane, prizori, ki sem se jih lotil, že videni". Potem ko se prvotni načrt, da bo do oktobra imel kup grobega materiala, s katerim se bo potem dva meseca igral in ga izostril, ni izšel, je ob ponovnem zaprtju začel iz čistega niča. "In to je postalo novo, naravno izhodišče. Odpadel je ves balast, ki sem ga vlekel s sabo od prej, sčasoma pa še vse besede, vsa teža oziroma breme pričakovanj in predvidevanj, kaj bi moral ustvariti, kako, kaj se od mene pričakuje," je pojasnil.
Kot je še povedal, je imel pravzaprav zaradi zaprtja in dejstva, da dela solo, idealne razmere. "Dva meseca sem imel gledališče, dvorano na voljo samo zase, štiriindvajset ur na dan. Lahko sem delal, kar sem hotel in kolikor sem hotel." Ob tem je bilo po njegovih besedah nenehno prisotno zavedanje, da predstave ne bo mogoče izvesti v živo še lep čas, kar se vzpostavlja tudi v predstavi.
Predstava se je zaradi tega dejstva, torej zaradi odsotnosti, zaprla vase in postala v tem smislu neodvisna. "Da je gledalec zgolj opazovalec, da ima možnost naseliti vanjo svojo zgodbo, svojo misel. Hkrati pa je bilo pomembno, da ni samozadostna, ker je gledalčeva prisotnost ključna in osmišlja predstavo."
"Slaba družba je vsekakor odsev mojega doživljanja tega trenutka, ki se zdi neskončen, in zato verjamem, da lahko vanjo vsak lepi svoje občutke, se naveže na določeno vzdušje," je v intervjuju z Urško Brodar še povedal Weis.
Svetovalec za režijo je bil Žiga Divjak, svetovalka za gib Nina Pertot Weis, svetovalec za glasbo in oblikovanje zvoka Tomaž Grom, vsi trije so nudili tudi dramaturško svetovanje in pomoč pri konceptu. Weis je sam poskrbel tudi za scenografijo in kostumografijo ter skupaj z Igorjem Remeto za oblikovanje svetlobe.
Predstava, ki je koprodukcija Nove pošte in Momenta, je sicer spletno premiero doživela decembra lani.
Ponovitve predstave v živo bodo 13., 14. in 15. maja ob 20.30. Ob upoštevanju predpisanih omejitev je lahko na posamezni predstavi v dvorani do deset gledalcev, med katerimi je zagotovljena razdalja.
Weis je diplomiral iz igre in deluje na področjih dramskega gledališča, plesa, fizičnega gledališča in sodobnih scenskih umetnosti. Je soavtor ali avtor številnih predstav in projektov. Njegovo sodelovanje s SMG se je začelo leta 2012 z vskokom in nadaljevalo z igralskimi gostovanji v več predstavah. V sezoni 2017/2018 je sodeloval pri projektu Nova pošta, potem se je v SMG zaposlil.