Kot je povedala dramaturginja Petra Pogorevc, gre za zelo intenzivno igro, v kateri nastopajo trije liki. Kot pove že naslov, se zadeve zapletejo, ko moža in ženo obišče njegova nekdanja ljubezen Janja. Ta se med drugim sprašuje, zakaj ste morala s Danijelom, raziti in ali bi življenje lahko potekalo drugače, kar se sprašujeta tudi mož in žena Katarina.
Nočni obisk seveda povzroči, da iz omar padejo številni okostnjaki. "Vidimo, da so vsi trije na točki, ko se sprašujejo, ali so v življenju sprejemali prave odločitve. Ko se začnejo zavedati, da so nekatere odločitve dokončne oziroma bodo živeli z njihovimi posledicami za vedno," je povedala dramaturginja in dodala, da je v uprizoritvi "ogromno čustev, strasti in to ne brez razloga".
Dialogi so po njenih besedah zelo energični, dramaturgija dinamična in temperamentna, avtor pa se dokazuje kot vrhunski pisec dialogov in monologov, saj se vsak izmed likov v igri izpove skozi svoj monolog, preko katerega ga spoznamo "še bolj od znotraj". Besedilo so po besedah Pogorevc občutno skrajšali, pri čemer je bilo vse podrejeno konceptu uprizoritve in predvsem temu, kako so rasli, se razvijali in poglabljali odnosi med igralci. Nobeden izmed likov v predstavi tudi ni samo dober niti samo slab, saj si si prizadevali za življenjskost in organskost uprizoritve.
Prevajalka Anja Naglič je prevajanje opisala kot "zanimiv in ne najlažji prevajalski projekt". Besedilo je za dramo dokaj obsežno in zelo gosto pisano ter predvideva hiter tempo uprizoritve. Von Mayenburg je po njenih besedah odličen pisec, ki zelo premisli vsak stavek.
Režiserka Maruša Kink, ki je sicer tudi igralka, je tokrat v MGL režirala prvič. Povedala je, da jo je besedilo nagovorilo predvsem s situacijami, ki so tako zelo prepoznavne, da je včasih kar malo grozljivo, ter s prelomnim časom preizpraševanja samega sebe. Pojasnila je, da si je želela narediti zelo igralsko predstavo, kar jim je tudi uspelo. K istemu cilju sta bili usmerjeni tudi scenografija in kostumografija. Kot je pojasnila scenografka in kostumografka Vasilija Fišer, je na začetku imela nek predlog, a se je izkazalo, da igralec ni v ospredju. Zato je začela na novo ter tekom procesa tako rekoč do zadnjega sceno spreminjala in prilagajala igralcem.
V uprizoritvi je po besedah Pogorevc ključna bližina, tako med igralci samimi kot med igralci in občinstvom. Režiserka Kink je pojasnila, da so celotno prizorišče zasnovali tako, da gledalcem omogoča, da bodo resnično blizu odru, kot da bi igralce na odru gledali skozi lupo. K vzdušju v uprizoriti pomembno prispeva tudi glasba Veronike Kumar. Kot je pojasnila slednja, se je tudi glasba tekom procesa zelo spreminjala, zadnja skladba je bila napisana ta ponedeljek.
Mojca Funkl, ki v uprizoritvi igra ženo Katarino, je povedala, da je režiserka študij zastavila zelo intimno in intenzivno. "Zelo si razgaljen kot oseba, kot lik in kot igralec," je poudarila. Nina Rakovec, ki igra Janjo, je povedala, da je privilegij tako igrati kot gledati predstavo. Po njenem mnenju gledalci potrebujejo takšno predstavo, kjer lahko "igralca vohaš, čutiš in dihaš z njim", kar se ji zdi najlepša kvaliteta te predstave. Jernej Gašperin, ki nastopa v vlogi Danijela, pa je dodal, da je Kink izjemno tenkočutna režiserka s posluhom za igralca.
Lektor je Martin Vrtačnik, oblikovalec svetlobe Andrej Koležnik, oblikovalec zvoka Tomaž Božič.