Rok in Katja se bosta skozi pogovor lotila praks, metod in pristopov, ki jih je Katja razvijala od časa magisterija na AGRFTju, skozi pisanje knjige Dvojnosti: Performer in njegovo delo, sodelovanj v različnih projektih in predvsem dela v No!training Labu.
Ker je pri vsemu naštetemu, performerjevo delo zanjo središčnega pomena, bo to perspektiva, skozi katero bosta pristopala tudi k drugim, za enega ali drugega, trenutno relevantnim vprašanjem. Na primeru uprizoritve Variacije na Počasnost:TIME OUT bosta razmišljala o vprašanjih koreografije in režije ter plesa in gledališča. Je distinkcija res nujno potrebna? Če, kaj ju ločuje in kje je meja? Kaj prinaša pozicija “biti vmes, med”? So ta vprašanja sploh še relevantna?
Dotaknila se bosta teme humorja, razmerja med strukturo in živostjo v predstavi, (ne)konsistentnosti avtorske poetike/koda/jezika…in vprašanja avtorstva samega: se lahko Katjino delo v vlogi performerke/plesalke šteje kot avtorsko delo, v katerih primerih in zakaj? Kako je na drugi strani z avtorstvom znotaj “kolektiva” No!training Lab?