Festival Charleville-Mezieres velja za največje srečanje lutkarjev na svetu. LGL se na njem predstavlja z novo intermedijsko interpretacijo Sovjega gradu avtorja Franza Poccija, za katero je nekoč izredno likovno podobo zasnoval Klemenčič.
Sodobna francoska pisateljica Celia Houdart je Poccijevo zgodbo, ki se dotika vprašanj preobrazbe, zvijač in prevare, nadgradila v duhu sodobne filozofske pripovedi.
Predstava uveljavljenega francoskega režiserja Renauda Herbina je nastala v koprodukciji LGL z TJP Strasbourg - Centre Dramatique National d'Alsace in je prvi del diptiha. Drugi del, naslovljen Au point de quietude du monde qui tournoie, bo uprizorjen aprila 2018 na festivalu Les Giboulee v Strasbourgu. V nadaljevanju sezone bo premiera tudi v Ljubljani, so sporočili iz LGL.
Predstavo so v LGL sicer na oder postavili nazadnje leta 2013, tedaj v režiji in priredbi Matjaža Lobode.
Sovji grad je ena od dveh v celoti ohranjenih predstav iz bogate lutkovne zapuščine Klemenčiča, slikarja, fotografa, scenografa, kostumografa, predvsem pa očeta slovenskega lutkovnega gledališča.
Igra, ki je svojo premierno uprizoritev doživela leta 1936 v njegovem gledališču Miniaturne lutke, prinaša v naš čas neko žlahtno patino, tako značilno za staro dobro iluzionistično marionetno gledališče, ki s Klemenčičevo mojstrsko pisavo navduši tudi današnjega gledalca.
Na domačem odru bo prva premiera v soboto, 23. septembra 2017, ob 18. uri. Na Malem odru bo v režiji Ivane Djilas uprizorjeno delo belgijske ilustratorke in pisateljice Kitty Crowther (1970), avtorice in ilustratorke več kot štirideset knjig, ki so prevedene v dvajset jezikov. Leta 2010 je za svoje delo prejela prestižno svetovno nagrado za otroško literaturo Astrid Lindgren. V slovenščini se je prvič predstavila leta 2012 prav s slikanico Škrt škrt kra čof!.
Škrt škrt kra čof! je nežna pravljica za najmlajše, kjer se prepletajo močna čustva in bogata domišljija. Žabec Jerko se boji iti spat. Kaj je ta zvok – škrt škrt kra čof – ki se sliši pod njegovo posteljo? Jerkov oče ga poskuša prepričati, da ni ničesar, česar bi se moral bati. Vse dokler se sam ne uleže v posteljo in tudi njega zbudi skrivnostni zvok noči.