Nova številka Maske prinaša poleg osrednjega temata, ki razgrinja zgodovino Tanztheatra skozi šest intervjujev s sodelavci in sopotniki Pine Bausch (1940 – 2009), ene najmarkantenjših osebnosti sodobnoplesne umetnosti in umetniške vodje znamenitega plesnega gledališča v Wuppertalu, tudi pogled na dva Beneška bienala, in sicer: dva prispevka z zadnjega bienala sodobnih likovnih umetnosti, članek Mojce Puncer, ki analizira izbrana dela ter njihovo umestitev v sodobno družbeno stvarnost, in pogovor s konceptualnim umetnikom Olafom Nicolaiem, ki se je leta 2015 v Benetkah predstavil že tretjič; v prispevku Politično, intimno in spektakelsko pa Patrizia Farinelli ocenjuje izbrane predstave gledališkega bienala.
V pričujoči številki boste našli še nadaljevanje temata jesenske številke Maske, Gledališče animiranih form II, s povzetkom dogajanja na 8. bienalu lutkovnih ustvarjalcev Slovenije v Mariboru Mirjane Petrović in tekstom Kaline Stefanove, v katerem predstavi edinstveno simbiozo med dramskim in lutkovnim gledališčem, ki se je na bolgarskih odrih začela oblikovati sredi devetdesetih let 20. stoletja. Kritika brez pridevnikov prinaša oceno predstave Na robu režiserja Alexandra Morofova v produkciji Narodnega gledališče Ivana Vazova iz Bolgarije ter recenzijo monografije Jelene Novak Postopera: Reinventing the Voice-Body. V rubriki In memoriam pa so se z nekrologi spomnili Damirja Domitrovića, Tomaža Pandurja in Balabine Battelino Baranović.
Povezava: Uvodnik Amelie Kraigher