Delavnica bo raziskovala, kaj v kontekstu odra pomeni zveneti in delovati »avtentično«. Ukvarjalo se bo z različnimi načini uporabe glasu in kako se lahko manipulira večpomenskost besedil z orodji, kot so glasnost, ton in ritem. Delalo se bo z in brez mikrofonov ter uporabljalo sezname, filmske dialoge, romane, časopise in improvizacijo, z namenom ustvarjati in navdihovalti lastni material. Temeljno vprašanje delavnice je, kako zavestno razkrivati osebo, ki stoji za performerjem.
V svetu sodobnega performansa velja, da se performerje ne najema le zaradi njihovih fizičnih sposobnosti, temveč tudi glede na to, kakšno persono imajo v javnosti. Avtorska dela so zgrajena okoli njihovih osebnosti in glede na to, kaj kot material prinašajo na vaje tekom procesa. In kaj lahko predlagaš, če si prazen list? Kako začneš proces, če ti režiser poda le eno besedo, na kateri moraš delati; recimo demokracija, upor, nasilje, duhovi, kapitalizem, mir, protest, izguba, opolnomočenje, prihodnost? Umetniki iščejo performerje, ki lahko plešejo, igrajo in performirajo, medtem ko preizkušajo svoje meje in se premikajo k ekstremom. Med intenzivnim tednom vaj bo mentor Davis Freeman slušateljem predlagal, da mu razkrijejo svoje skrbi glede sveta. Nato boste ustvarjali situacije in improvizacije, ki bodo izzivali vaše splošne umetniške veščine, ki jih boste lahko uporabili v svojem prihodnjem delu.
Delavnica stane 100 evrov. Prijavite se lahko na tej povezavi. Več informacij na info@glej.si.
***
Davis Freeman (ZDA/ BE) je ameriški umetnik, ki deluje v Bruslju s svojim kolektivom Random Scream. Zadnjih pet let deluje v studiu Chez George. Ukvarja se s sodobnim teatrom in plesom, foto ter video inštalacijami in kuratorskimi projekti. Njegovo delo se uvršča med radikalni politični teater in doku-performans, ki v središče svojega premišljevanja pogosto uvršča ekološke teme. Trenutno gostuje po svetu s svojimi zadnjimi deli Do my Mouth, Karaoke (ART), 7 Promises, & What you need to know. Slednji je osvojil drugo nagrado na Danse Elargie competition v Theatre de la Ville. Davis kot umetnik sodeluje tudi s Forced Entertainment (Bloody Mess, The World in Pictures), Meg Stuart (Built to Last, Highway 101, Alibi), Stephanom Pucherjem (Kirshgarten, Snapshots) in Superamas (Big 2, Big 3, Empire).
Davis je leta 1999 ustanovil kolektiv Random Scream. Njihov cilj je osvetljevanje eklektične kulture vsakodnevnega življenja znotraj linij plesa, teatra in vizualnih umetnosti. Projekt želi izpostaviti stvari, ki že obstajajo, s tem da se fokusira na vsakodnevno izkušnjo posameznika, naše interakcije ter kako naše izbire in odločitve vplivajo na drugega ter skupnost, v kateri živimo.