Scenograf, ki ni mogel (in hotel?) na odru krotiti svoje slikarske narave.
Njegov slikarski svet, eruptiven, barvit in neukrotljiv, sili tako rekoč iz vsakega prostora, ki ga oblikuje, da bi se v njem naselila in dobro počutila zgodba s svojimi junaki.
Oblikovanje: DAV
Njegovi odrski prostori so nasičeni z barvami, ki velikokrat silijo kar čez rob, ven iz odrske škatle. To je opazno predvsem kadar oblikuje prostor lahkotnejšim besedilom in pri predstavah za mlade gledalce, kjer se popolnoma sprosti in si ne pusti vzeti veselja, da se sam poigra s formami in barvami. Cela vrsta scenografij, ki so ustvarjene predvsem v koprskem gledališču, je svojevrstna ter zanj značilna erupcija in neukrotljivost forme in barve. Med njimi je potrebno opozoriti vsaj na predstave Katka in Bunkec (2002), Mavrična ribica (2003) in Jajce (2007).
Oblikovanje: DAV
Po pregledu obsežnega opusa (le kdaj je vse to spravil skupaj) je očitno, da so mu najbolj ustrezala odprta dramska besedila in uprizoritveni koncepti, ki ga niso preveč vezali v odrske zakonitosti in se je počutil svobodneje. V teh scenografijah je predvsem slikar s svojo radoživostjo in fantazijo. (Drrream v Mladinskem gledališču, Zvedave ženske v SNG Operi).
Oblikovanje: DAV
So pa v njegovem opusu tudi scenografije, kjer se je skušal popolnoma disciplinirati, postati resen, tako rekoč odrasel in odgovoren. Kjer drugače upošteva igralce, njihove odnose, njihovo gibanje in vedenje, skrbneje sledi dialogu, besedi, replikam. Če v svojih »slikarskih« scenografijah ostaja sproščen in za igralce in gledalce včasih neulovljiv, saj se na videz scena kar skotali v gledalčevo naročje v dvorani, je vslednjih bolj umirjen.
Oblikovanje: DAV
Načrt za njegovo zadnjo scenografijo Bostonska naveza v Mali Drami je v primerjavi s preostalimi neverjetno asketski, umirjen, urejen, spokojen. Le zakaj.
Oblikovanje: DAV
Povezave:
- Fotogalerija: Slike Damijana Cavazze
- Damijan Cavazza na Geslu
- Damijan Cavazza na spletnem letopisu slovenskega gledališča