V elizabetinskem in jakobinskem gledališču niso poznali vrtljivega odrta, kulis, reflektorjev, bilo pa je polno čudovite glasbe, ki jo sodobne uprizoritve zvečine opuščajo ali nadomeščajo z danes običajnimi odrskimi sredstvi in učinki. Razen tragedij je vsaka igra praviloma vsebovala vsaj eno ali dve pesmi, Shakespeare pa je uporabo vokalne glasbe razširil na vse žanre in v njej celo parodiral dosežke konkurenčnih gledališč (npr. v Snu kresne noči). S pesmijo je napovedoval začetke in konce prizorov, poganjal ali ustavljal dogajanje, uvajal značaje (Jago v Othellu, Ariel v Viharju itd.) ali ilustriral njihov razvoj (Ofelija v Hamletu). Uglasbitve Shakespearjevih pesmi, ki so jih prispevali najboljši komponisti tistega časa Dowland, Byrd, Morley in drugi, so se ohranile do danes.
Pesmi in avtorske priredbe besedil iz Shakespearjevih iger bo ob glasbi interpretiral pesnik in prevajalec, velik poznavalec angleškega jezika in prejemnik nagrade Prešernovega sklada 2015 – Marjan Strojan
Interpretacija pesmi: Marjan Strojan
Glasba – baročni trio Tres aves: Eva Dolinšek, čembalo, Kristina Martinc, kljunasta flavta, in Christina Thaler, sopran