Ustvarjanje umetniškega dela, iskanje financiranja, mreženje, načrtovanje datumov gostovanj in iskanje koproducentov je zelo praktična dejavnost, ki v veliki meri temelji na učenju skozi prakso oziroma na metodi poskusov in napak.
Kar zadeva sodobne izobraževalne sisteme, so v vseh večjih glavnih mestih po Evropi na voljo številni visokokakovostni umetniški in specifični plesni izobraževalni programi. Veliko umetnikov te programe zapušča v iskanju producentov, menedžerjev, administrativnih delavcev, ljudi z veščinami, omrežji in znanjem, ki jim lahko pomagajo najti oziroma ustvariti sisteme za delo, produkcijo, raziskovanje in promocijo njihovega umetniškega dela in raziskovanja.
Namen tečaja je izobraževati in ponuditi vpogled v različne sisteme in metode produkcije ter na ta način spodbuditi kreativnost in zavedanje, da je umetniška produkcija rezultat umetniškega raziskovanja in procesa, in ne obratno.
Udeleženci bodo obravnavali vzpostavljanje mednarodne mreže gostovanj (tudi v povezavi s koprodukcijami in različnimi sistemi honorarjev in financiranja), različne načine, na katere je mogoče nagovoriti programerje, ter komunikacijo v zvezi z umetniškimi projekti in idejami.
Govora bo tudi o kuratorskih konceptih ter o različnih kategorijah in načinih, na katere je mogoče oblikovati programe, pa tudi o različnih motivih in razumevanjih festivalov oz. gledališč v različnih mestih. Udeleženci se bodo posvetili vprašanjem, kako se sprejemajo odločitve in izbirajo umetniški predlogi, ter spregovorili o okvirih in predstavitvi umetniških del.
Delavnico bo vodila Kerstin Schroth, samostojna kustosinja in umetniška vodja, ki živi v Berlinu in Parizu. Od leta 2006 je zaposlena kot direktorica plesne organizacije Great Investment, ki jo je ustanovila danska koreografinja Mette Ingvartsen. Poučuje na Univerzi v Giessnu, v koreografskem centru K3 v Hamburgu, na berlinski Sommerakademie ter na Univerzi za ples in cirkus v Stockholmu. Njena predavanja vključujejo področja, kot so kuratorski koncept, razvoj produkcije, distribucija in organizacija gostovanj, pa tudi komunikacija med umetniki in kustosi. Leta 2006 je v okviru festivala Tanz im August ustanovila letni festival sommer.bar, ki ga je organizirala 6 let. Deset let je delala kot vodja produkcije za mednarodne festivale, kot so Tanztheater International (Hannover), Tanz im August (Berlin), Poker im Osten in Context#3 – Learning by doing v berlinskem teatru Hebbel am Ufer. Sodelovala je pri dolgoročnih in kratkoročnih projektih s performerji, kot so Lindy Annis, Paul Gazzola, Frauke Havemann, Sasha Waltz in Gérald Kurdian. Diplomirala je iz kulturnih študij na Univerzi v Hildesheimu (Nemčija).
Organizacija: Društvo za sodobni ples Slovenije
Koproducent: JSKD
S podporo: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana