Prvotni namen gledališke fotografije je dokumentiranje gledališke umetnosti. A kdaj fotografija ta smoter preseže in se osamosvoji, sama postane umetnina? Kaj nam gledališka fotografija pove o uprizoritvi in kaj o fotografu, o njegovem subjektivnem pogledu? V čem se gledališka fotografija razlikuje, od, na primer, reportažne? Kakšne zahteve, kakšen pristop zahteva od fotografa? Kaj se zgodi, ko se prepleteta dve umetnosti, ko ena upodobi drugo? Kako združiti tukajšnje in zdajšnje, enkratno in neponovljivo dogajanje predstave in večno ujetost trenutka v fotografiji?
S potujočo razstavo – prvič je bila na ogled v okviru Festivala Borštnikovo srečanje junija 2024 v SNG v Mariboru, oktobra in novembra pa so si jo obiskovalci lahko ogledali v Slovenskem gledališkem inštitutu – bodo počastili Ta veseli dan kulture, 3. december. Po uradnem odprtju bosta po razstavi popeljala Tone Stojko in mag. Tea Rogelj.
Producent: SLOGI – Gledališki muzej (zanj: dr. Gašper Troha)