Telesno odpiranje prostorov, kjer se telesa srečujejo. Spominjanje in ponovno srečevanje. Stik z ljudmi, ki so subjekt sooblikovali v določeno obliko današnjosti. Zahvala LGBT+ osebam, ki gradijo skupnost in brez katerih skupnosti ne bi bilo. Zahvala prijateljem. To so kontemplativni tokovi, ki se prelivajo, konfrontirajo in metamorfirajo v vsakem gibu performansa Srečevanja, vrzeli in sledi. Jerneja Škofa zanimajo predvsem robni odrski izrazi, s katerimi, kot pravi, “išče luknje v zidovih vsakdanjosti in jih skuša z odrsko akcijo porušiti.” V tem konstruktivnem iskanju in senzibilnem rušenju je treba prepoznati avtorjev interes in izkušnjo v kabarejskem performansu, uličnem gledališču, značilno LGBT+ umetniških praksah in zlasti japonskem butu, tehniki, ki se pokaže za osrednjo pogonsko silo dela Srečevanja, vrzeli in sledi. Tokrat pa se bo v performansu vzpostavilo tudi Škofovo kreativno srečanje z glasbenico in didžejko Majo Pahor, ki jo poznamo kot članico zasedb Boobjail, Croon in Volk za njenimi očmi.
#buto #senzibilno rušenje #konstruktivno iskanje #zahvala LGBT+ skupnosti #rob kot prostor
Zasnova, koreografija in izvedba: Jernej Škof
Glasba: Maja Pahor
Tehnična pomoč: Miha Bizjak, Verica Lukić